*ARG* tråden!

Sv: *ARG* tråden!

nä fråga Anro vad hon tycker om detta:crazy:
Det är inte riktigt klokt med denna 10-krona över huvudtaget.:eek:
Hur får man bort den när detta som du beskriver händer ???
Protest !!!:devil::devil::devil: SCHAAAAAA! Jag sparkar bakut!!!!!!

Näe, det är bara att lägga in en protest känns det som, finns inget annat att fundera på:D

Nästan KL

Vilka åkte till Danmark igår ?

Min häst gjorde sin första flt där !

Hon var felfri i terräng och på banhoppning - 55 straff ca i dressyr. Jag är så nöjd.

Nån som såg en brun, nätt vacker liten märr i 90-klassen ?? Och har några kommentarer.
Rids av Fanny N.

Nästan KL

Vilka åkte till Danmark igår ?

Min häst gjorde sin första flt där !

Hon var felfri i terräng och på banhoppning - 55 straff ca i dressyr. Jag är så nöjd.

Nån som såg en brun, nätt vacker liten märr i 90-klassen ?? Och har några kommentarer.
Rids av Fanny N.

Detta får väl anses vara kvalificera trådkapning ;)

Såg din pålle, hon såg trevlig ut.
Lycka till i framtiden:)

Svenskarna rules! Många placeringar blev det!

Slut trådkapning!:mad:

*knapp* Och nu har Botkyrka tydligen ställt in på grund av för få anmälningar. :confused::confused: Verkar jättekonstigt, de brukar ju ha många anmälda till debutanten och även tillräckligt i 1*.
Jag som var i botkyrka igår o tränade för att förbereda monstret på vad som komma skall :(
Trist!!!
:grin:

*knapp* Och nu har Botkyrka tydligen ställt in på grund av för få anmälningar. :confused::confused: Verkar jättekonstigt, de brukar ju ha många anmälda till debutanten och även tillräckligt i 1*.
Jag som var i botkyrka igår o tränade för att förbereda monstret på vad som komma skall :(
Trist!!!

Hrm men Botkyrka ligger ju inte i Skåne :devil:

Trist!!!

Men du skojar?!? Vart har du hört det? Kul, isf blir det två ft-tävlingar för köttbullen på hela höstsäsongen. :mad: Fälttävlan går verkligen mot sitt slut i det här landet...

Senast ändrad:

Japp, Yvonne S berättade det när jag tränade för henne på botkyrka igår, samt att det går att läsa på hemsidan. Jag fattar ingenting :(

Ja, jag såg det sen. Jahapp, både Botkyrka & Nyköping borta ur planen då alltså...bara Ryttis kvar. Köttbullen får fasen bli hopphäst tidigt i år. :mad:

Ja, good luck med planeringen liksom. Vi funderar på att åka till Örebro den 5-6 istället, men jag tror inte matte är så sugen...det är så mycket närmre & enklare att åka på hoppning när allt bara krånglar.

Jäkligt surt med botkyrka :mad:
Jag anmälde till Örebro istället, inte min favorittävlingsplats men inte så långt från Eskilstuna ändå :)

Det här blir kanske trådkap men Åh vad rubriken passar bra just nu :devil:

I våras så jag skickade in en intresseanmälan till en banbyggnadskurs som ev skulle hållas nu i höst, och fick bekräftat att den var mottagen. Sen hörde jag ingenting mera och hittar ingen ny info på någon hemsida... Så igår mailade jag till arrangörsdistriktet och undrar om det är någon kurs på gång snart! Men vad får jag till svar :confused:

Hej Anna!

Jag måste ha missat din intresseanmälan. Ser att vi har fått den i maj, men den måste ha ramlat mellan stolarna.

Hur som helst så har vi banbyggnadskurs steg 1 denna helg, dvs 29-30 augusti. Bifogar den bekräftelse som gått ut till deltagarna för att du ska se tider osv.
...

Om man bortser från det faktum att någon varit så :devil: klantig och slarvat bort min intresseanmälan, det är ju inte mycket att göra åt nu... VARFÖR annonseras inte planerade kurser på hemsidor, både hos arrangörsdistrikt och centralt???

Om man på förbundets hemsida klickar sig fram via funktionärsutbildningar och till banbyggare så står det bara om hoppning, inte ett ord om vad som gäller för fälttävlan eller körning, och ingenting om var och när kurserna går!

Det känns jättetrist när man vill utbilda sig, bygga nya banor och arrangera tävlingar och så funkar organisationen så här dåligt... Hur är det egentligen tänkt att man ska göra om man vill bli banbyggare - var ska man leta efter information, vem pratar man med osv?

Och nu lär det ju dröja evigheter innan det blir nån ny chans på rimligt avstånd :(

Det här blir kanske trådkap men Åh vad rubriken passar bra just nu :devil:

Samma här, liite trådkap, men är lite störd över en grej just nu. Var på Uppsalas tävling ihelgen. Jag startade deras debutant. Döm min förvåning när jag läser ryttarmeddelandet och det står att man ska ha med 280 kr till tävlingen för veterinär och ambulansavgift. Då har vi tävlande ändå satt in 300 kr i anmälningsavgift innan... Är det verkligen rimligt att ta 580 kr i betalning för en lokal debutant..?? :confused: Har inte varit med om det höga priset innan nämligen, men har dessutom inte för vana att gnälla över att tävlingar är dyra, det är ju jag själv som ryttare som bestämmer om jag vill åka. Synd bara om det skulle utnyttjas på detta vis... :grin:

Liknande trådar

Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 659
Övr. Hund Har sett många gnäll och "skriva av sig" trådar så jag provar väl med det jag också.. Kanske kan hjälpa:p Var på "min" klubb och...
Svar
2
· Visningar
828
Senast: Zantha
·
Hästmänniskan Nu vet jag inte om tråden hamnat helt fel, då den till störst del involverar en skada. Jag är 15 år, och har min första sommarhäst, kan...
2
Svar
26
· Visningar
3 418
Senast: Krillan
·
D
Distans Att Distanslistan är nedlagt har naturligtvis inte undgått någon. Detta faktum är naturligtvis oerhört trist och tråkigt för alla...
2 3
Svar
43
· Visningar
9 497
Senast: limona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar