Sv: Årets största tävlingsdag är över
Jag är både besviken och glad.
Jag de Bellouet För det första, borde nånting annat ha gjorts åt Christophe Galliers galenskapskörning .. Inte avstäning å 50.000 i böter, dom hade i stället kunnat diska Jaggen, eller bytt ut Gallier mot en annan kusk .. Jag anser att man inte kommer, inbjuden till ett storlopp i ett annat land .. och kör som man vill och som en j'vla blådåre bara för att man råkar sitta bakom världens bästa häst .. Så, antingen kuskbyte lr diskning av häst .. tycker jag. Gallier förtjänade inte att vinna, men Jaggen som är en otrolig häst förtjänade
Conny Nobell Gjorde 2 mkt bra lopp ! I första försöket, gjorde han ett mkt bra lopp, Goop och Conny !
Och, i finalen, gjorde han det enormt bra att bli 3:a efter Jag de Bellouet och Lets Go .. som 5 åring, tycker det är makalöst. Fast jag tycker ju dock att Conny hade fått kunna vunnit .. men han gjorde ett bra lopp som sagt
Och Goop 2, kom ju 4:a efter Conny med Thai Tanic !
Snazzy Millie Helt makalöst otroligt :O Är väldigt imponerad av hennes spurt förbi alla :O Synd att strulade till det i starten .. då hade kusken kanske inte behövt gasa på sådär mkt och hon hade kanske placerat sig bättre i loppet i stället för att bli sist. Men, alla sa ju att hon var en enorm startkanon ..
Järvsöfaks Vann i år igen .. Elitkampen ! Har inget att säga :P
Jo, ska tillägga att jag är lååååååångt ifrån travexpert .. jag sa nyss bara vad jag tycker och tänker :P Så ni vet