Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blir med en balkong på 8 kvm i sydvästläge i februari och planerar redan för fullt vad jag ska ha på den. Egentligen ville jag ha en lägenhet med uteplats och en liten rabatt, men en balkong får duga.
Jag vill verkligen ha något lite beständigt som doftar gott på balkongen under sommarmånaderna och funderar på en ros. Jag önskar därför tips på en kraftigt doftande ros med lång blomtid och som kan tänkas trivas på balkongen. Det är bra om det är en ros som har förutsättningar att klara övervintring övertäckt och i isolerad kruka. Färg och form är än så länge underordnat!
Hade inte heller någon strålande ros-sommar. Dock hade jag jättemånga knoppar när kylan väl slog till, så de hänger med sina ruttnade huvuden nu.
Jag är jättesugen på en Alchymist, men vet inte riktigt var jag skulle sätta den.
Jag vill ha samma sak, men vi har tyvärr skugga jämt (utom 1 h på morgonen...) önskar mig hett en balkongros!
Fantastiskt vackert
Alchymist, däremot, håller igång hela sommaren och långt i på hösten.....
Ljuv musik för mitt öra! Nu vill jag VERKLIGEN att snöskiten smälter bort och våren kommer med stormsteg!
De är verkligen fantastiskt vackra - helt otroliga. Som tant-porr!
Är det inte den man ska binda vågrät för att den ska skjuta iväg som ett skott? Läste om någon som hade en dvärgvariant till hon fick rådet att binda upp den vägrät, varpå den sköt iväg som en blixt och täckte hela väggen innan sommaren var över.