Årets julkalender

Sv: Årets julkalender

Jag har hopp om den men hoppas att den inte blivit för "tillrättalagd" jämfört med böckerna. (Även om detta givetvis är en fristående "fortsättning".)

Med Fredrik Granberg kan det inte bli annat än bra :D
Har inte sett en julkalender sedan jag var barn, men ska så lätt kolla på den här av just detta skäl. Tror i övrigt att kalendern i sig kommer bli extremt korrekt och slätstruken och således tråkig, men vi får väl se.

Mvh älskar Fredde Granberg och ca allt han gjort. (Nu är han ju visserligen "bara" skådespelare i denna, men ändå.)

Fredde Granberg, Sissela Benn och så Lotta Tejle, jag tänker, vad kan gå fel? (Inget!) Är grymt pepp på årets kalender!

Det har potential och jag ska definitivt kolla! Men så kollar jag varje år ändå, så... :D

Vad roligt att det ändå är några stycken som ska kolla och att ni är positiva :D

Däremot har jag nog helt missat Fredde Granberg?! Men han är alltså bra och borde tillföra något till kalendern? :)

Ja :D Nostalgi ju.

Killaloe: Fredde Granberg är bäst! Han är med i Hem till Midgård och Tratten och Finkel också.
Kolla på youtube, finns hur mycket som helst.

Jag och min pojkvän ska absolut kolla!

När jag för första gången hörde vad som var årets blev jag lite tveksam, men efter att ha sett lite snack med skådespelarna och sådär så känns det som om det kan bli bra! Hoppas!:):)

// sylten, som är inne på tredje julkalendern för i år, kollar på youtube med pv :love:

Så, vad tycker ni efter första avsnittet? Själv är jag mycket positiv även om första avsnittet alltid är sådär med tanke på att storyn ska presenteras :)

Vi (jag, sambon och katterna :D ) bänkade oss idag. Verkar helt klart lovande, mysigt med julkalendern om inte annat, även om det snarare är septemberväder ute.

Jag har inte tittat på julkalendern på läääääänge, men älskade Familjen Hedenhös när jag var liten så i år var jag sugen på att titta. Tyckte att början kändes riktigt, riktigt lovande :) !

Om hela historien slutar som jag tror att den gör, blir jag väldigt besviken på att det gick att lista ut redan i första avsnittet. Spontant tycker jag inte alls den verkar bra, var pappa Ben verkligen sådär dum och korkad i böckerna?

Hade höga förhoppningar, men nu efter första avsnittet är jag inte säker. Ville bara ha familjen Hedenhös, inte nåt modernt i det hela.
Älskade familjen Hedenhös som liten. Var är hästen Hårfagre och hunden Urax i årets kalender?

Senast ändrad:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 371
Senast: Vovve
·
R
Kultur Jag skulle väldigt gärna vilja ha tips om poddar och tv program och youtube kanaler osv. Som går att se eller lyssna på gratis så ingen...
2
Svar
33
· Visningar
890
Senast: Gunnar
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 126
Kropp & Själ Det är ju en jäkla djungel med smartwatches! Har läst igenom gamla trådar men inte riktigt hittat var jag vill ha. Har aldrig haft en...
2
Svar
32
· Visningar
1 130
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar