arbetsryttare

M

muzzla

Hejsan,
Någon som ska söka arbetsryttarutbildningen på strömsholm nästa år? Är det någon som vet hur man bor under tiden man är där? Har man eget rum eller delar man tex? Om någon har några synpunkter på utbildningen så skriv gärna dom. Var läraren/lärarna bra etc..?

Sv: arbetsryttare

man bor i lerladygården, en gul fördetta lada där de stått grisar förut, man delar rum, oftast beror på hur många som är med

Hej!
Jag har sökt till arbetsryttarutbildningen som börjar i slutet av februari. :) Är det den du har sökt till också? Vet du när man får veta om man har kommit in? Har du någon vana sedan tidigare?

jag tror nog att du snart får veta de, men tycker synd om dig, på i Lerladugården när de är minusgrader ute, glöm inte att packa ner sovsäcken

Liknande trådar

Övr. Hund Hejsan! Jag söker ev en amma till våra rottweiler valpar. Tiken fick akut kejsarsnitt den 27/6 och efter det har inte tiken mått bra...
Svar
10
· Visningar
1 546
Senast: ingela119
·
Utrustning Vi var iväg och tränade igår för nya tränaren. Hästen känns till en början helt ok när jag rider fram, men vart efter under...
2
Svar
25
· Visningar
2 075
Senast: super
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 438
Senast: lizzie
·
Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 356

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka