Arbeta som steriltekniker

Sigvard

Trådstartare
Är det någon här som arbetar som steriltekniker? Trivs ni bra med arbetet? Vad är det sämsta respektive bästa med arbetet? Är det hög ljudvolym med tanke på maskinerna?

Är det någon här som arbetar som steriltekniker? Trivs ni bra med arbetet? Vad är det sämsta respektive bästa med arbetet? Är det hög ljudvolym med tanke på maskinerna?
Jag arbetar inte som steriltekniker, men tillsammans med steriltekniker. Ja, ljudvolymen är hög så vi har hörselkåpor till våra steriltekniker som man även kan lyssna musik osv i.
Det verkar svårt att hitta bra steriltekniker så jag tror att det är rätt lätt att få jobb :)

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag reser en del i jobbet, en del minns säkert min gnälltråd om resor i arbetet 😄 det är mycket bättre nu och jag har vettigare resor... 2
Svar
25
· Visningar
943
Senast: bollen__
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 034
Skola & Jobb Jag funderar på det kanske är dags att byta jobb. Jag skulle vilja jobba med siffror! Jag har en utbildning där majoriteten av alla...
Svar
5
· Visningar
613
Skola & Jobb Jag ska försöka hjälpa till med att skriva en överklagan till CSN gällande ett avslag på ansökan om de 40 extra veckor som man kan ha...
Svar
7
· Visningar
605
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skänkla mer?
  • Hull..?