Arabutställning

Status
Stängd för vidare inlägg.
K

Kharachi

E det några av er som är intresserade av arabhästen och deras utstrålning som gärna visar upp dem på utställningar... Själv sköter jag en riktig skönhet... E ju så himlans kul på utställningar å få se alla dessa vackra hästar som showar och verkligen visar upp sej!! Finns inget mer underbart än det...

Var på riksen för förra sommaren och ska i väg i år igen :banana:

Sv: Arabutställning

Utställningstrådarna har vi flyttat över till Avel eftersom utställningar nästan alltid är avelsrelaterade.

Kolla in där om något finns, men eftersom det inte är högsäsong för utställningar just nu så kanske det inte finns så många aktuella. (Brukar vara lite mer tempo på den fronten på sommaren om jag inte minns helt galt.)

Låser därför denna!

/moderatorn

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag är mitt inne i första sommaren med att försöka odla ätbara grejer på min plats. Visst har jag pysslat mycket med trädgård tidigare...
Svar
4
· Visningar
752
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 098
Senast: Juli0a
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår inte riktigt vad som har hänt, men på senare tiden så har jag blivit väldigt anti mot att ge mig iväg på aktiviteter. Även...
Svar
0
· Visningar
454
Senast: cassiopeja
·
Hästhantering Jag blir inte riktigt klok på fyraåringen härhemma. Tar gärna emot tankar och åsikter. Jag har haft honom sedan han var ettåring, och...
15 16 17
Svar
335
· Visningar
46 448
Senast: Efwa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar