Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl
Har ingenting med rasen att göra egentligen (följer dock tråden flitigt i tysthet ändå), men nu är jag i Vetlanda för att se/fota arabriks. Har fotat halva livet och ridit 7 år och trots det aldrig varit i kontakt med rasen.
Kan lugnt säga att jag tror jag hittat min drömras (kan jag väl inte säga med säkerhet utan att ha ridit någon/ några iofs - tycker ridkänsla är väldigt viktigt). Så himla härlig känsla och utstrålning. Många fina araber, men när Rohara Bacara flög in på banan fick jag mer gåshud och rysningar än jag nånsin fått i mitt liv av att se någon häst, jag är förälskad
Är det några bukare som är på rikset?
*knapprån*
För er som missade den stora arabhästhelgen förra året kommer här en liten film på min lillpojke som medverkade i mounted archery showen Det var hans första uppvisning.
http://www.youtube.com/watch?v=5TXYHYW8Yeg&feature=youtu.be
Har tillbringat hela helgen på riks, jobbat som en iller och haft jätteroligt! Plannja fick mediokra poäng (väntat ...) men bra på rörelser, vilket också var väntat. Hon uppförde sig superbt, den härliga damen!
Tack Ewa!
Ja han toppar ganska bra i världseliten och glad är jag