Arabhingst, Cetat

Sv: Arabhingst, Cetat

Hej, jag har ett sto efter Cetat. Natalga -93, helt underbar. Var kan jag hitta bilder på Cetat?

Hej, jag har ett sto efter Cetat. Natalga -93, helt underbar. Var kan jag hitta bilder på Cetat?

Hej min arabvalack dali är likaså efter Cetat och så vitt jag vet är det otroligt svårt att hitta bilder på honom på internet.

Mitt sto är också efter Cetat och född -93. Vad för mor på ditt sto?
Hur ser hon ut?
Lite spännande med släktingar ju. :-)

Mvh Ann

Hej.
Natalgas mor heter Nostalga och hon är efter Probat och Nova. Annars är Natalga fux enl hennes papper men jag tycker nog att hon är brun. Hennes övriga tecken är bläs, vtk samt vfrf. Hon är numera hela 16 år men hon har varit i familjen sedan hon köptes av uppfödaren -96.

Han står på ryttarstadion
jag provred honom för några år sedan
han är väldigt trevlig som och väldigt välutbildad.
jag såg att de har en annons ute nu där de söker medryttare nu igen här på bukefalos.

Aha,är det så han ser ut nu...
Såg annons och bild och undrade vem det kunde vara.Kul!:laugh:

Liknande trådar

Avel Hej! Kollat i äldre trådar, men hittar inte riktigt svar som kan passa in på just denna situation. Ber om ursäkt ifall det upplevs som...
Svar
9
· Visningar
1 348
Senast: Anon89
·
Hundträning Hej, Som vissa kanske läst innan har jag en 10 månaders ESS Jag behöver lite tips och råd kring just nosaktivering. Jag skulle hemskt...
Svar
11
· Visningar
905
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 625
Senast: lizzie
·
Träning Hejsan allihop För drygt 2 månader sen köpte jag en ny häst. En swb valack på 8 år, världens trevligaste. Han va inriden av tjejen jag...
2
Svar
22
· Visningar
2 770
Senast: Claraclara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka