Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...tack Carina det hade inte jag uppmärksammat.
Linjer med sådana mål har jag svårt se tyngden med.
Många bedriver s.k färgavel och vet att det låter fult så dom vill för gudarna inte veta av att det är just det dom håller på med.
Det finns massor med olika mål och ambitioner, självklart är det så.
Rätt eller fel...det visar tiden!
Tycker att inavel, linjeavel eller u name it ska bedrivas med störta respekt och kunnighet.
Polens statliga stuterier är ett namn som jag hyser stor respekt och ödmjukhet inför, folk som KAN sin histora, prövar sina hästar och noga tänker igenom sin avel. Sverige har inte nått dit på långa vägar.
Kanske kommer, fast det är mycket som ska stämma, inte bara en import eller ett skick på säd.
*KL*
Utställningsresultaten för hingsten i fråga är dessutom tämligen mediokra, med 2r och 3r enligt gamla poängbedömningen (5 poängsskalan).
Tror inte han har några meriter inom någon ridgren förutom då nämda galopp, om det nu kan kallas merit.....
Hmm, vet fler hingstar av en speciell färg som säljer som heller inte har NÅT alls att visa upp (mer än färg)
men när jag tittar på hans stam får jag ärligt säga att jag inte känner till den så bra.
*väntar på att dom hungriga kommer och snappar upp detta haha*
Inget illa menat men är lite ironsikt och komiskt att du skrev just så, fast Etram står ju itne på allmänn betäckning så är ju viss skilland.