Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men att använda det nu känns som att gå bakåt i aveln, nu är hästarna lätta och känsliga och det finns många lätta varmblodshingstar med bra typ om man vill lätta upp sitt sto.
Det är vad jag tycker
tråden handlar ju inte heller om att ha rena araber till dressyr, utan 50 och 25 blod. vill man tex ha mer uttrycksfulla bakben så korsar man med ett halvblod som har det. precis som vid vanlig halvblodsavel.
tycker det är jättebra att två så tunga avelsförbund har godkänd en arabhingst för avel.
tycker det är jättebra att två så tunga avelsförbund har godkänd en arabhingst för avel.
Jag idiotförklarar inte, skriver bara vad jag tycker
Jag tror inte att många seriösa uppfödare inom Trakhener eller Hannover kommer använda den hingsten heller.
Det är tex. inte heller många som har använt Elcatero i Sverige även om han är godkänd.
Du skriver att du vill höra vad folk tycker, men verkar bara vilja höra på de som säger att de älskar araber
Ska du avla för att få fram topphästar inom dressyr är mitt tips att skippa arabblodet.