Arabavel/Hjälp med kända (?) ston!

Candy00

Trådstartare
Satt o läste lite i regeltråden, och man får man inte göra efterlysningar? Men utav lite kändare hästar? Aja, vi får väl se om den går ligga kvar.

Nu till frågan Om jag förståt det rätt så är Indian Shade och hennes ena dotter Shades of Dawn "kända" ston.

Jag sitter här med ett papper jag fått om dom två stona. Men hur mycket betydelse hur kända är dom egentligen??? :confused:

Tacksam för hjälp!

Sv: Arabavel/Hjälp med kända (?) ston!

Gå in på Sahf's hemsida och slå på dem i stamboken så ser du i alla fall vad de lämnat för avkommor. ;)

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 646
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 390
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 455
Senast: mackan
·
Hundavel & Ras Hejhej, jag har lurkat utan konto här på Buke ett litet tag nu, men bestämde mig för att skapa ett konto för att kunna få lite hjälp med...
2
Svar
39
· Visningar
5 251
Senast: Lyraolissy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka