arab hingst?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare nilemarindy
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 153
N

nilemarindy

någon som vet någon fin arab hingst?
skulle gärna vilja ha någon med lite renare steg
runt kalmar trakterna.

stoet är en polsk arab:)

Sv: arab hingst?

Hejsan!

Jag förstår inte riktigt vad du menar med "renare steg", men jag råder dig att, om du inte redan gjort det, titta in i den här tråden:
http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=689433

Där kan du läsa om många olika hingstar å en massa annat intressant! :idea:
Där finns även hingsten Perignon Al Amar nämnd, han står i närheten av Kalmar, närmare bestämt utanför Ronneby.

Du har även Elcatero, den enda arabhingsten här nere som har gjort ett riktigt bruksprov, gå in och titta på hans hemsida.

så snart vi kan lasta henne utan svårigheter:):P...inom nån vecka åker hon:)

Hej!
Bra val, har en avkomma efter Elcatero som jag inte skulle byta bort för miljoner!:love:
/Camilla

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 159
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag har ett sto e alfur som jag ska betäcka. Vilka hingstar är era favoriter med mycket gång och bra stam? Gärna svart. Lynne är...
Svar
6
· Visningar
772
Senast: Roheryn
·
Avel Jag hade behövt lite mer information om dessa hingstar och deras godkända avkommor. Gärna era egna åsikter och erfarenheter. Vad de... 2
Svar
32
· Visningar
2 938
Senast: Lea88
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis... 2 3 4
Svar
75
· Visningar
2 097
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka