Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu hänvisar jag till forumets regler och den allmänna internet-netiketten och låser härmed tråden.
Eftersom jag som privatperson, varit med och diskuterat i hela tråden har jag enbart tagit bort ett dublettinlägg från Mahogny i tråden och inte något mer, utan tråden har fått gå precis som den är. Så att Immer och jag som moderatorer tar bort sådant som inte passar, det är ren skär lögn och påhopp från er övriga bukefalisters sida. Sådant beteende är inte välkommet varken här på Klassisk Ridkonst, eller övriga forumet.
Apropå kortmarkering, från oss moderatorer. Det är bara den enskilda person som fått kortet och vi moderatorer som ser korten.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.