AR-Unghäst

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR-Unghäst

Är det DET en moderator gör?
Portar alla som inte "passar".

Gäller inte forumreglerna på hela forumet??

Sv: AR-Unghäst

*Knapplån*

Nu hänvisar jag till forumets regler och den allmänna internet-netiketten och låser härmed tråden.

Eftersom jag som privatperson, varit med och diskuterat i hela tråden har jag enbart tagit bort ett dublettinlägg från Mahogny i tråden och inte något mer, utan tråden har fått gå precis som den är. Så att Immer och jag som moderatorer tar bort sådant som inte passar, det är ren skär lögn och påhopp från er övriga bukefalisters sida. Sådant beteende är inte välkommet varken här på Klassisk Ridkonst, eller övriga forumet.

Apropå kortmarkering, från oss moderatorer. Det är bara den enskilda person som fått kortet och vi moderatorer som ser korten. :bow:

Mvh

IngelaH
moderator

Senast ändrad:
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med...
2
Svar
22
· Visningar
1 840
Senast: Kajsalisa
·
Träning Hej, Som rubriken lyder, har jag äntligen lyckats få mitt drömjobb i Spanien som ridlärare. Starting this saturday! Och för dig som...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Elo
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Squie
·
Hästmänniskan Fy vilken jobbig sits jag har satt mig i. För två år sedan köpte jag en unghäst då min andra häst var skadad och det verkade inte som...
Svar
16
· Visningar
2 197

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka