Fråga: Har du gjort lumpen?
Fråga: Har du varit i krig själv?
Svarar du nej på båda så kan du utgå.
Vilka kvalifikationer att diskutera NATO-medlemsskap förvärvar man på något av de sätten? Nada.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fråga: Har du gjort lumpen?
Fråga: Har du varit i krig själv?
Svarar du nej på båda så kan du utgå.
Nej det blev inte bra och de kommer bli mer sådana krig av Nato, varför i hela jössenamn skulle Sverige tjäna på det? Det gör vi inte såklart.Ja så är det ju tyvärr, och det har ju även USA erkänt att de var pådrivande i den frågan för att få bort Gadhaffi och att det kanske inte blev så bra med facit i hand...
...
Ja, men vad har det med något att göra? Har du inte torterat någon får du inte prata om tortyr?Har du överhuvudtaget tjänstgjort i det militära och i så fall som vad?
Dessa personer är slut på argument, de tramsar nu.Vilka kvalifikationer att diskutera NATO-medlemsskap förvärvar man på något av de sätten? Nada.
Nej. Har du magisterexamen i säkerhetspolitik? Är det något mer du vill jämföra? Eller ska vi återgå från personliga frågor/påhopp till sakfrågan?Har du överhuvudtaget tjänstgjort i det militära och i så fall som vad?
Som sagt, jag har mest läst svensk media med det, the guardian smäller nog lite högre. Jag hittar inte där jag läste det först när det precis startade, men det var ju ett tag sedan. Som jag förstod det gick han in med trupper där när de höll på att skapa starkare band med Europa. Hur som haver, så skulle i alla fall just Ukraina signa ett handelsavtal med Eu som Putin inte accepterade när han startade krig där.Nej det blev inte bra och de kommer bli mer sådana krig av Nato, varför i hela jössenamn skulle Sverige tjäna på det? Det gör vi inte såklart.
Kolla detta om Georgien, kriget startades av dom.
"Georgia started it "
http://www.theguardian.com/commentisfree/2009/oct/01/russia-georgia-south-ossetia
Som sagt, jag har mest läst svensk media med det, the guardian smäller nog lite högre...
.
Vilka kvalifikationer att diskutera NATO-medlemsskap förvärvar man på något av de sätten? Nada.
Ja, men vad har det med något att göra? Har du inte torterat någon får du inte prata om tortyr?
Dessa personer är slut på argument, de tramsar nu.
Alltså - nu får du klargöra hur i helsike kan du få det till att Georgien startade det kriget..?Nej alltså Georgien startade, därefter besvarade ryssarna det.VIlle bara klargöra.
Kolla länken jag postade tidigare, eller här är en annan,Alltså - nu får du klargöra hur i helsike kan du få det till att Georgien startade det kriget..?
Kolla länken jag postade tidigare, eller här är en annan,
Georgia started war with Russia, but Moscow over-reacted, says EU report
Har du nån aning om vad "opinion" och "columnist" kan tänkas betyda på rubrikraden?Kolla detta om Georgien, kriget startades av dom.
"Georgia started it "
http://www.theguardian.com/commentisfree/2009/oct/01/russia-georgia-south-ossetia
Re det här, så påminner jag att när jag sade så, så svarade jag bara precis lika drygt som du nyss hade svarat mig - angående det horribelt naiva att inte väga in de Baltiska staterna väl och ve i vågskålen kring ett eventuellt natomedlemskap för egen del:Det gjorde jag knappast från början innan jag blev tagen för typ en blåögd knäppgök som tror att hela världen består av öar....
Men som sagt, jag ser inte det hotet som ni andra tydligen ser mot Ryssland i nuläget. De har ingen anledning att attackera Sverige.
Är din analys att också de baltiska staterna oroar sig i onödan för deras granne i öster?
Ahaaaa. Ja de förklarar saken. Trodde det var Sverige och ett natomedlemskap vi diskuterade nu
Ahaaaa. Ja de förklarar saken. Du tror att världen består utav en serie helt fristående öar utan någon som helst inbördes påverkan.
Läs länken, den länkar till en rapport som undersökt konflikten.Har du nån aning om vad "opinion" och "columnist" kan tänkas betyda på rubrikraden?
Kan detta indikera att det rör sig om nånting annat än en säkerhetspolitisk analys av den publicerande tidningen?
Du ser inget logiskt problem med ett anfall sex mil in på egen mark, typ "Kalle började, för han slog tillbaka"?Läs länken, den länkar till en rapport som undersökt konflikten.
This site can’t be reachedLäs länken, den länkar till en rapport som undersökt konflikten.
Du förstår inte att jag källhänvisar? Det är vad rapporten säger deras slutsats.Du ser inget logiskt problem med ett anfall sex mil in på egen mark, typ "Kalle började, för han slog tillbaka"?