Är min häst för smal?

Sv: Är min häst för smal?

Ska jag ta antingen lusern eller pellets och ta bort grooven?

Messy skrev:
ska bli mycket intressant å väga henne i april (hoppas de har våg på ultuna som man kan väga lite så där i smyg)
;)

De har en våg mitt i gången. Inga problem, bara att kliva på. Vi var där för att kolla ett öga och frågade och veterinären var lixom. "Ställ er i rutan bara, och se till att det bara är hästen som står i den". Sedan visade en liten display i taket vikten.

Tror knappast man behöver be om lov ens.

ah nice! tack!
ja om hon får sin + min vikt så skulle jag bli ööööverlycklig :banana:
:D

på täby galopp så går man på som på en bro... inte så lätt att få pålle å stå still... men.. .jag fick ju ett ungefär... tyvärr lite lite som sagt var...

Liknande trådar

Utrustning Hej! Vi har en Cheval Liberte Gold och har ett problem som jag undrar om någon känner igen. Bryggan som man fäller ned kommer inte hela...
Svar
6
· Visningar
524
Senast: MiniLi
·
Hundavel & Ras Hej! Går som många före mig i tankarna på val av hundras... vi är en familj på fyra med två vuxna och två tonårsbarn. Vi har även två...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 355
Senast: Krumben
·
Gnägg Hej! Den här tråden är för alla oss som har en PRE eller som gillar rasen PRE eller som bara vill diskutera PRE. :) Vore kul att få...
2 3
Svar
57
· Visningar
8 503
Hästvård Hej min kompis har en varmblodstravare som är 165 i manken och väger bara 410 kg. När han fick honom så var han väldigt smal, han har...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: animalasia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama