Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Någon som vet? Det är ju ofta förbud att ta in hundar och dylikt på mataffärer, men jag vet inte hur det är med klädkedjor eller varuhus som Åhléns.
Någon som vet? Det är ju ofta förbud att ta in hundar och dylikt på mataffärer, men jag vet inte hur det är med klädkedjor eller varuhus som Åhléns.
Varför vill du ta med dig djur in i affärer
Som sagt, min mamma ska komma på besök och jag trodde hon skulle ta bilen hit och ringde och frågade om hon kunde köpa med sig några saker på vägen. Men hon sa att hon hade tagit en promenad istället, och hon har med sig hunden. Det är alltså inte så att jag hemskt gärna vill ha med mig djur in i affärer...
Nej, det gör vi inte. Vi vill inte att någon ska gå fram och hälsa på henne när hon sitter uppbunden, och sedan även med tanke på risken att någon tar henne.
Jag tycker folk verkar resonera som så att om inte det står skyltat att man inte får så får man ta in hundar på affären.
Tycker det hör till allmänt folkvett att inte ta in hundar på affärer (om det inte handlar om servicehundar).
Jag tycker folk verkar resonera som så att om inte det står skyltat att man inte får så får man ta in hundar på affären.
Tycker det hör till allmänt folkvett att inte ta in hundar på affärer (om det inte handlar om servicehundar).