Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Sambon sa när vi åkte hem från förlossningen "Nästa gång kommer jag ha bilen i gång hela sista månaden"

Men jag sa åt honom att vi kan väl lämna sjukhusområdet innan vi börjar snacka om fler barn ;)

vansinnet BF 28/10 enligt UL, 22/10 enligt senaste mensen, han kom 22/10!

ÅDI Man får inte gå före i kön :angel:

:rofl::rofl:
Skrattar åt ÅDIs kämpaglöd.
Det gör inget om du skulle gå före i kön, har man kämpat så som du så är man nästan värd det. ;)

Nej det är ingen risk att jag kommer gå före i någon kö :(
Klättra i berg var dessutom en riktigt korkad ide...
Hundens version av projektet: Roligt att vara i skogen, hittade en älg = rolig promenad
Min version: Hittade givetvis samma älg, är löjligt rädd för just älgar och skulle skynda mig hem, halkade på den blöta mossan på berget och trampade snett, fick dessutom ont i fogarna och ingen bäbis = misslyckad promenad.

Så nu sitter jag och surar med en värkande fot som enda resultat, ska bädda ner mig i soffan med en stor skål chokladglass, se på melodifestivalen och ägna mina återstående krafter åt att önska ut Vansinnets bäbis. Min får gärna stanna där han är för jag orkar inte föda barn nu ändå ;)

Du e ju helt tokig människa!!!!
:rofl::rofl::rofl:

Men choklad ska ju vara bra....så ät en hel burk nutella vetja!!:idea:

Haha du ska nog akta dej för ungtjurarna, det är nog inte lika kul som att mjölka en ko :D

vansinnet, jag vet de sista veckorna känns som år och dar, men jag kan meddela att det gör det inte sen. Efter ungen kommit ut så flyger tiden iväg, nu är sam 8 veckor (!) och allt jag gjort den tiden är att stirra på honom. :D

Nu har jag iallafall ätit ananas, så nu ska jag bara försöka få med sambon på en färdknäpp.. ;)

Fungerar det inte så går jag i ide.

jag har inte ansträngt mig något nämnvärt för att få ut bebis idag - tvärtom. Imorrn ska jag och sambon kolla på hus - priset på huset kanske kan skrämma ut bebben??? ;)

Annars har jag läkarbesök bokat till på onsdag - då ska vi diskutera om jag ska tillåtas gå över tiden eller ej (pga komplikationsrisk). Vet inte om jag är så sugen på att bli igångsatt dock...?

När har du BF?

Jag är livrädd för att bli igångsatt, så jag hoppas att min bäbis kommer snart.

Jag kollade på hus på torsdagen, på söndagen kom mina föräldrar upp och vi kolla på huset igen. Och på måndagen födde jag :D

Har Vansinnet fått bebis? Tänkte eftersom hon inte har skrivit nåt på hela dagen... skulle ju kunna vara så att hon har nåt annat för sig men...:)

När har du BF?

Jag är livrädd för att bli igångsatt, så jag hoppas att min bäbis kommer snart.

Jag har BF 14/3 enligt UL...men bebis får gärna komma innan dess. Med min tur lär jag väl föda på påskafton och då lär det väl vara årets snöstorm eller nåt... (vi som knappt haft snö en enda dag i vinter)

Jag kollade på hus på torsdagen, på söndagen kom mina föräldrar upp och vi kolla på huset igen. Och på måndagen födde jag :D

Så det kanske kan funka att kolla på hus alltså...?? *går in på hemnet och söker upp fler hus att titta på*

Har Vansinnet fått bebis? Tänkte eftersom hon inte har skrivit nåt på hela dagen... skulle ju kunna vara så att hon har nåt annat för sig men...:)

Nix pix, ingen bäbis. Har varit så sjukt irriterad hela dagen för att den aldrig vill komma ut så jag har inte orkat konversera med folk vare sig över internet eller telefon.

Men man kan ju inte hålla sig från Buke än om man försöker :o

Jag har BF 14/3 enligt UL...men bebis får gärna komma innan dess. Med min tur lär jag väl föda på påskafton och då lär det väl vara årets snöstorm eller nåt... (vi som knappt haft snö en enda dag i vinter)

Ja det skulle då inte förvåna mig om du fick före mig, det verkar ju alla få :mad: :devil:

Ja jag sa faktiskt till sambon idag: Jag tror jag skippar att föda idag eftersom det är så mkt snö.
(Det har typ kommit 3 dm på ett dygn och det är glashalt på vägarna. Känns inte så taggande att åka 12 mil då..)

Min inre röst har talat. Du kommer ha minivansinnet i din famn innan torsdag kväll.

;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka