Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det lät bra. Ta bägge delarna för säkerhets skull.
Ja du hade ju en riktig racerförlossning pmm.
Jag hoppas nog att min kommer att vara lite mer långdragen eftersom jag ska föda på ett BB 12 mil härifrån.
Vill inte göra som en bekant som födde i bilen förra fredagen. Dom var på väg in på BB och i ett fartgupp kom bäbisen ut.
Hon hann inte ens få av sig byxorna
Vi vill ha fler barn, men jag är lite orolig över att nästa gång så börjar förlossningen med värkar, sen går vattnet och i nästa värk kommer bebisen
(Eller så blir det helt tvärt om och de tar 3 dagar)
Ja man måste ju se till att gardera sig ordentligt.
Får hoppas din inte tar lika lång tid då, eller att du känner av värkarna tidigare. Jag trodde jag var öppen max 3 cm när jag vart undersökt
Jag hade gärna önskat att han stannat till BF, var så oförberedd hade ju massa saker jag skulle göra, men min BM hade rätt. Kände på magen, lyssna på hjärtat och fråga om vi packat väskan för nu fanns de inte en mm till att växa på och hjärtljuden var starka och mitt blodtryck hade ökat!
Nu sitter man och kollar på alla olika förskolor Vart tar tiden vägen? Fast med dig känns det som du gått och vart gravid superlänge mot alla andra i gravidmage tråden
Det känns som att jag har varit gravid i typ två år eller ngt!
Du har glömt hallonbladste'et!