Är det nu man får börja gnälla?

Sv: Är det nu man får börja gnälla?

Ja, själv fick man ju lägga ridningen på hyllan redan i v 15 pga foglossningar. (Sen har jag visserligen varit upp på pållan lite nu och då fram till v 34, men det är knappast någon ridning att tala om)
Men däremot har jag varit i stallet både tre och fyra ggr om dagen hela tiden.
Kan bara inte hålla mig därifrån!
sen att man inte gör så mkt nytta annat än att skämma bort pållan med morötter och borsta, det är en annan sak :D

:banana::bump::banana::bump::banana:

Hjälper till med en peppdans till din lilla bebis jag också, så att den snart kommer ut!

Kram till dig :love:

Tack vännen! :love:
Jag hoppas den inser hur hårt folk anstränger sig för att önska ut den nu ;)

Jag börjar bli mer o mer nervös för varje dag som går.
Det var som att jag hade förberett mig så bra och allt, och när det då inte kom igång på "rätt" dag, blev allt rubbat och nu börjar jag noja över förlossningen. :crazy:

Mest rädd är jag för att behöva bli igångsatt.

98% av alla bebisar kommer mellan v 38 och 42 så den kommer nog snart utan att du behöver bli igångsatt. gå och vila ordentligt så kommer det kanske igång, gud vet när du får sova mer äån ett par timmar igen :D

Jag hade heller inte en endaste föraning om vad som skulle komma :) Men allt satt igång på typ 10 minuter :D Så snabbt kan det gå *hi hi* När man minst anar det ;)

Jag hejar på din bebis nu!!

Min kompis´ förlossning satte ju igång när hon såg på Efterlyst, så jag har suttit som klistrad vid TV:n nu, men icket..
Hasse Ahro har tydligen ingen inverkan på min bebbe. :D

Jag gick över 13 dagar, det är lite segt, men ut kommer h*n vad det lider!;)
Skickar en peppdans till dig och hoppas på att du får träffa din lilla goseplutt snart!! :love: :banana::banana::bump::banana::banana:

Tack för alla peppningar. :love:

Pratade med mormors granne, en bondkvinna som haft kor hela sitt liv. Hon sa att när det blir fullmåne, då kommer bäbisen. :)
Tydligen så kalvade alltid korna när det blev fullmåne.

Får väl se om man är som en gamm-ko, för imorgon tror jag att det ska vara fullmåne. :D

Sorry, fullmånen dyker inte upp förrän på långfredagen. Vi hoppas att du inte skall få vänta så länge!

Oh no! :o
Nej det får vi verkligen hoppas!
Jag är inte känd för att vara tålmodig.

Googla fram receptet på kalops.

Vattnet gick direkt och hann vara inne på BB en kvart, sedan var han ute..

KOmsi bäbbe...mumsimumsi ,kom får du kalops.:bump:

:rofl::rofl:

Håller på att baka en äppelpaj nu, ska se om det fungerar.

Längtar tills den är så stor att den förstår sig på mutor :angel:

Åh jag hejjar ... kom igen nu!

Min barnmorska sa att när man går över tiden är det många som liksom ställer in sig på att det aldrig kommer fram nåt, och att man på något sätt känner att det är mer och mer overkligt för varje dag. Det verkar stämma på de jag känner iaf :)

Men den kommer, den kommer, jag ska minsann hejja ut den :banana: :banana: :banana:

Jag tror stenhårt på äpplepajen, har du ätit upp den än? Rikligt med vaniljvisp måste man ha till också! :D

Sen kan du ju alltid testa ett par orgasmer, då drar ju livmodern ihop sej och bebisen kanske tror det är dags att komma ut! :idea:

Men du söta vansinniga!
Går du på övertid nu oxå? DET hade jag då rakt inte beställt. Måste nog ta och kolla över mina telepatiska tankar och uppdatera dem lite till senaste versionen eller nåt.;)
Jag beställde ju bebis för flera dagar sen... hhmpf!:mad: =)

Vet du vad jag har hört ska hjälpa?

* Hallonbladste
* Färsk ananas.

Så marscha iväg "anledningen" till stora magen och se till att han kommer hem med lite friska godsaker till dig.

Annars kan du ju alltid putsa fönster.. hihi
Eller boka in nåt du velat göra läänge till morgondagen. Skit i om det är dyrt, för du kommer inte iväg ändå..:angel: hihi

Pepp pepp. :bump:

Men i ärlighetens namn så det bästa tips jag kan ge dig är nog trots allt : VILA MYCKET och unna dig själv lite massage och bara njuut. :love:

Försök att inte räkna dagarna.. Jobbigt jag vet.. Men när du minst anar det så kommer det. ;)

Skickar dig en massa supermamma-kraft och sen en liten påminnelse till beis att det är dax att komma ut nu. :bow:

KRAAAAM på er! :love:

*antecknar alla tips och skriver en lista till elsk*

Eller så säger jag bara som det är: KÖP ANANAS ELLER SÄTT PÅ MIG! :devil:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka