Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmmmm det kanske kan vara sant iofs.....Nu kanske jag låter lite dum, men är inte den så stor att det inte spelar någon roll. Dvs den ligger inte direkt i sluttning hela parken (Som Arild i Skåne där hela samhället ligger i nedförsbacke från kvällssolen) så någonstans borde det väl vara sol eftersom den är hyggligt platt också? (kullen bakom kan inte gärna skymma allt).
Hmmmm det kanske kan vara sant iofs.....
VI tänkte vara nedanför koppartälten mot vattnen och där är ju rätt stort mellan trädkanterna så det borde ju vara sol då? Annars får vi vackert flytta på oss antar jag...Nåja nu har jag frågat experten på kvällssol (mamma) hon säger att solen står i väster och Hagaparken ligger på västra sidan av Brunnsviken, så när du är vid vattnet kommer solen i ryggen och om du då sitter bakom ett gäng träd så har du ingen sol. Men någonstans i denna stora park borde du hitta sol på kvällen.
I sluttningen ner mot vattnet?VI tänkte vara nedanför koppartälten mot vattnen och där är ju rätt stort mellan trädkanterna så det borde ju vara sol då? Annars får vi vackert flytta på oss antar jag...
VI tänkte vara nedanför koppartälten mot vattnen och där är ju rätt stort mellan trädkanterna så det borde ju vara sol då? Annars får vi vackert flytta på oss antar jag...
Nej, vi va där på fredan men dom byggde upp och soundcheckade så till bubblet och försnackset hade vi opera i bakgrundenVar ni på tidsepokpicknick?