E
Emmal88
Sv: Är det jag som har för höga krav?? *långt*
Nej du har inte för höga krav! Absolut inte.
Nej du har inte för höga krav! Absolut inte.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gör inte du anspråk på våra hagar!!!!!!!!Var det inte din fux som helt plötsligt gick i våran ena hage....Har jag sett så jävla fel eller!!!! Ta ett snack med m och B när de kommer hem. Så gör nog de det bästa av situationen.......Brukar de göra.
Men snälla lilla du!!!!! Vad har vi i "lilla stallet" att göra med dina problem....Ni har era hagar vi har våra punkt slut.... Har alltid varit så...Varför hagarna skall plogas mm är för att det finns hästar som haft blodmask i 2 av dessa hagar. Och måste åtgärdas...Vad skulle ni säga om vi där uppe tog era hagar....Som det redan går hästar i.....Tänk..
När jag stog där nere i stora stallet fick min häst oxå vara i rundcorallen de första dagarna.....Han var ialla fall ute tyckte jag då...Sedan kom han till "hingsthagen" som du kallar den lilla fyrkantiga...Han gick där från december till april....Geggig vart det. Men inte hälften vad gegga det var i den stora hagen bakom stallet.....Vänta får du se om du stannar........Min häst kunde lätt och ledigt BÅDE TRAVA OCH GALOPPERA I DEN HAGEN...
Alternativ finns om man är medgörlig och inte sätter sig på tvären hela tiden. Hjälper inte gnälla på tavlan....Finns en ledig plats i Åled läs HP.....