Är det för sent att teckna fosterförsäkring?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare pucko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 837

pucko

Trådstartare
Mitt sto ska föla i början av april, har inte försäkrat fostret....men är det för sent tro? Nån som vet nått??

Sv: Är det för sent att teckna fosterförsäkring?

Hos Agria kan man fosterförsäkra fram till en månad innan beräknad nedkomst. :idea:

Jag ringde till IF och ville fosterförsäkra men tjejen jag pratade med sa att det inte behövdes. Att fölet automatiskt var försäkrat fram till att det var en månad gammal via moderns försäkring. Tyckte att det lät lite konstigt eftersom flera rekommenderat mig att teckna en fosterförsäkring. Men jag frågade henne flera gånger om det inte var så att man måste göra det ifall det skulle hända något med fostret men hon sa att det inte behövdes någon extra försäkring?

Hade hon fel?

Jag är ganska säker på att Folksam också har det så.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 167
Senast: Piaff
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill... 2
Svar
32
· Visningar
2 851
Senast: Amha
·
Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle... 5 6 7
Svar
123
· Visningar
11 279
Senast: Oh_really
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
15 397
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka