Är det ett skämt?

Sv: Är det ett skämt?

Fast vad som står i texten så är inte just dessa hundar "polishundar", utan detta var på ett event där dom skulle visa barn hur det går till när polishundar jobbar med polisen och hur de tränas till det. Så just den/de schäfrarna var inte utbildade.

Tycker ändå det verkar konstigt? Om man nu ska visa hur det går till. Bör man inte ha den typen av hund som man använder då?

hehe ja vad vet jag :p

Är iaf många som skrivit precis som du och undrat vad dom hundarna gör där, o då är det många som skrivit tillbaka o bett dom att läsa video-texten med samma förklaring som jag skrev i mitt första inlägg här

Det ser ut som ett show nummer för barn och jag tvivlar på att det ska vara seriöst.

hehe ja vad vet jag :p

Är iaf många som skrivit precis som du och undrat vad dom hundarna gör där, o då är det många som skrivit tillbaka o bett dom att läsa video-texten med samma förklaring som jag skrev i mitt första inlägg här

Haha bra att någon kan språket så man kan få förklaring iaf! ;)

Och jag hoppas då även på att det är just en skämtgrej!

Hehe jodå är jag säker på att det är :)

Roligt dock att läsa kommentarerna, hundarna blir kallade allt möjligt från "äckligt feta" till "totalt odugliga" :(:angel:
Är ju liksom inte stackars vovvarnas fel att dom var tvungna att delta på denna uppvisning :p

Nej precis! Även om jag blir lika ledsen och förbannad varje gång jag ser sådana där schäfrar, men inte heller det är ju hundarnas fel, tvärtom!

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två... 2
Svar
26
· Visningar
2 216
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 401
·
Övr. Hund Bakgrund: vi har 3 hundar - en kelpietik på 11år men dom det gäller är en norrbottenspetshane på 6år och en kelpiehane på 2år. Nobsen är...
Svar
17
· Visningar
1 221
Senast: TantAgda
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 168
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka