Är det ett skämt?

Sv: Är det ett skämt?

Fast vad som står i texten så är inte just dessa hundar "polishundar", utan detta var på ett event där dom skulle visa barn hur det går till när polishundar jobbar med polisen och hur de tränas till det. Så just den/de schäfrarna var inte utbildade.

Tycker ändå det verkar konstigt? Om man nu ska visa hur det går till. Bör man inte ha den typen av hund som man använder då?

hehe ja vad vet jag :p

Är iaf många som skrivit precis som du och undrat vad dom hundarna gör där, o då är det många som skrivit tillbaka o bett dom att läsa video-texten med samma förklaring som jag skrev i mitt första inlägg här

Det ser ut som ett show nummer för barn och jag tvivlar på att det ska vara seriöst.

hehe ja vad vet jag :p

Är iaf många som skrivit precis som du och undrat vad dom hundarna gör där, o då är det många som skrivit tillbaka o bett dom att läsa video-texten med samma förklaring som jag skrev i mitt första inlägg här

Haha bra att någon kan språket så man kan få förklaring iaf! ;)

Och jag hoppas då även på att det är just en skämtgrej!

Hehe jodå är jag säker på att det är :)

Roligt dock att läsa kommentarerna, hundarna blir kallade allt möjligt från "äckligt feta" till "totalt odugliga" :(:angel:
Är ju liksom inte stackars vovvarnas fel att dom var tvungna att delta på denna uppvisning :p

Nej precis! Även om jag blir lika ledsen och förbannad varje gång jag ser sådana där schäfrar, men inte heller det är ju hundarnas fel, tvärtom!

Liknande trådar

Tävling Är det någon som kommer ihåg den klassiska serien Horse in Sports om olika grenar av ridsporten. Den gjordes 1987 en riktig blast from...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: MJLee
·
R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 800
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 635
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka