är det dags?

annie_cool

Trådstartare
hejsan jag har en högdräcktig katt hona hemma hon är rund som en fotboll hennes tuttar är i´ljus rösa dem är stora med. hon har just prodicertat. mjölk hon jammar mycket springer omkring och letar efter ett bra ställe. när är det dags tror ni? hon har på dygn 61.

Sv: är det dags?

hejsan jag har en högdräcktig katt hona hemma hon är rund som en fotboll hennes tuttar är i´ljus rösa dem är stora med. hon har just prodicertat. mjölk hon jammar mycket springer omkring och letar efter ett bra ställe. när är det dags tror ni? hon har på dygn 61.

låter som de snart är dax. Har du gjort en trygg bolåda till henne?

ja det har jag.. men jag ska fixa ett lakan till. så att det blir mjukt åt henne..

komihåg att ha allt färdigt om kattungarna skulle komma..tex steril sax, handsprit, våg m.m

Underlaget får inte vara frote för de små kattungarna kan fastna och skada sig i froteöglorna. Se till att de är mjukt :) Extra rena lakan kan vara bra ifall underlaget i bolådan måste bytas..

för trött att komma på mer nu...

Liknande trådar

Katthälsa Mina små galenpannor är pigga och glada, bägge är nu kastrerade och i samband med kastreringen av den andra så tog vi bort fri tillgång...
Svar
16
· Visningar
1 195
Senast: Marvin
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
1 249
Senast: Bison
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
2 566
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 551
Senast: Cissi_ma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar