AR *bildtråd*

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: AR *bildtråd*

Glorfindel: Hon är e. Lapp Nils, u. Leana Lill och ue. Barry. Hennes pappa var alltså brunblack och hennes mamma isabell, ganska ovanlig korsning på kallblodstravares färger, och det blev en liten Bagossa :-) Hon ska egentligen ha svart man, men den är brun :D

pinktrav.jpg

Hehe.. jag får fösöka åtgärda mina kycklingarmar:D Den sista är ju inte speciellt vacker egentligen men naturen va så himla fin:love:

Måste bara fråga vad det är för ridbyxer du har?? Skit snygga.. är det läder på insidan eller är det typ som islandsridbyxor..?

Ser jättefint ut! verkligen vacker häst! och ni passade fint tillsammans! hoppas man får se mer av er!

verkligen skit snygga..! sitter man bra med dom i sadlen eller?? Köpte du dom där eller? vad kostar som i svenska pengar..? hihi tio frågor

Ja det var verkligen häftig kombination av färger! Verkligen fin är hon! :)

superfina bilder, du ser så himla glad ut när du rider, och hästen ser mkt nöjd ut med sin ryttare! :bow:

Haha sambon fotade lite grand idag igen, men han kom inte riktigt överens med kameran och vi var inte så jätteseriösa idag heller...:D
Så jag bjuder på denna ännu en travigångsättning och ja mitt huvud sitter rakt på mina axlar jag har ingen hals :rofl: men det bjuder jag på...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Ridning Hej! (det kanske är fel tråd men hoppas att det är ok) Min dotter har vid två tillfällen denna termin ramlat av en häst som har...
Svar
17
· Visningar
1 760
Senast: mamman
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 471
Senast: Cattis_E
·
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 853
Senast: Miiikaela_
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 102

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka