R

ronjabus

Jag vill se avkommor efter en viss hingst på AQHA`s sida. Måste man betala för det? Eller ska det ingå i medlemskapet? (Jag är medlem)

Sv: Aqha

Det kostar men du kan köpa info för $10 /månad som ingår i medlemskapet, sedan kan du lägga till och betala mer om du vill kolla för mer än det...

Sv: Aqha

Är du medlem så får du en pin kod som du behöver för att se stamtavlor du är intresserad av. Det står på hemsidan hur du gör för att beställe en pin. Sedan kan du kolla hur mycket stam du vill och det enda är att dom drar några låtsasdollar varje gång. Du får 10 dollar på ditt konto varje månad och för dessa kan du ta ut showrecords, pedigrees osv, precis vad du vill ha. Det kostar inga riktiga pengar så länge du klarar dig på dom fiktiva 10 dollarna du får. Vill du däremot ha ut mycket mer info så kan man betala extra men det behövs sällan.

Liknande trådar

Western Min bästa vän och jag har köpt ett dräktigt quartersto ihop. Vi tänkte i vår naivitet att det skulle gå att samäga hästen, men det går...
Svar
1
· Visningar
397
Senast: Nepenthe
·
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 002
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Hej! Gammal användare som vill vara anonym. Pågrund av förändrad ekonomi samt lite annat trassel så har jag sökt bistånd från soc för...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 990
Avel Hej. Jag söker efter gul hingst som inte är från verbena Dressage då jag tänkte betäcka 2 ston, och den ena med Zucchero. Vill inte att...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 015
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka