AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Ooh, meeerci :)

Började precis titta, men det verkar vara cutting fortfarande? Är ju också hemskt sugen på att se pleasure drivingen :d

Yourr Welcööme! :D

Väntar också... men cuttingklassen var så hiskeligt stooor!
Hoppas showmanshipklassen är lite mindre... :o

:eek: Cutting och showmanship som är så kul! :love: Men jaa, de hade nog klarat sig med en tjugo startande...:D

Det är kul men när man i denna lilla rutan ser man liksom inte sååå stora skillnader att sjuttielva ekipage ger mig så mkt mer än 20 som sagt... :smirk:

Meeen, jag klagar inte! Är sååå nöjd att jag får se på World Show och tom till go musik numera! :bow: :D

Har oxå suttit och kikat en stund i väntan på nästa klass. Hoppas jag hinner ut och rykta lite hästar under tiden, cutting är ju lixom inte min favvo gren...

Jepps, ska ut nu o plocka in lite hästar, sen har jag sagt till sambon att jag tar middagen framför datan :p

Är det meningen att det ska bara svart o ljudlöst nu?
Ett tag var det blått, men med ljud, men nyss försvann allt... :(

Men neeeej, jag som precis kom tillbaka från middagen och hade spetsat på att hinna se innan jag är tvungen att ta tag i verkligheten :cry:

Edit: Nu funkar det igen :). Well, iaf ett par sek =/

Senast ändrad av en moderator:

Samma här :D Mitt internet går ner ungefär var tjugonde min, det var därför det bara hann funka några sek innan allt gick ner igen :angel:

:) Jag har också kollat lite på den här länken.
Superkul att kunna se på nåt så direkt och från en så stor tävling.

Såg lite cutting förut.....men nu är det kolsvart och det händer ingenting:confused:

Tror dom har vinklat camen in mot en vägg...

Dom har nog lite pyssel med att få undan hjorden och sladda till inför Showmanshippen, så det är nog en paus...

Samma här =/. Men kan det vara så att cuttingklassen är slut och att de håller på att bygga showmanshipbanan? *hoppfull*

Uppdatering: Nu ser jag minst en John Deer :)

Senast ändrad av en moderator:

Jo, jag såg det, att de vred kameran.

Nu har jag orkat kolla igen. Nu har jag bild. Ekipagen ska in alldeles strax. :D

Vad dukltiga de är i Showmanshipen! :eek: :love:

Nån som såg skimmeln med den alltför långa svansen som h*n lyckades trampa på i vändningarna? Mysig häst =)

GRYMT imponerad av det första ekipaget! :bow: *rysningar*

Men såg ni skimmeln? Hade lössvansen lossnat eller vad? :eek:

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka