AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Jag såg den........det var ganska kul att se. Har inte sett det tidigare. Tänk om alla körhästar vore sådana:rofl: :rofl:
Du får se finalen vännen........

P.S......Allt bra med dig och pållen annars?

Finalen i Am Pleasure Driving är imorgon natt (sista klassen av finalerna), och det är Jr Pleasure Driving på måndag och Sr på tisdag...

Vad trist för er som missade...men som sagt det kommer fler chanser!

Jag tycker attd et är jätteroligt att ni är intresserade! *myser*

Klassen på klassen var hög! Och så vackert att det nästan kom en liten tår... :angel:

Hoppas jag kan passa in tiden nån annan dag så man får se det. Skulle gärna vilja se lite trail me. :love:

Hur går det med inkörningen av din pålle då?

Halter!

Nån mer som uppmärksammat att handler-arna (?) inte flyttar sig med domaren???? Undrar varför! För att det är så många domare?

Intressant också att se att det kvinnlíga haltermodet tydligen inte är så strikt.... Förutom långa figursydda kavajer och halter-dräkter så har jag sett alla möjliga kombinationer! o inte särskilt mycket glitter...

Dessutom står inte hästarna "staty", dom lever ju! Deras hästar nappar också i grimskaftet och fäller ut o har sig! :smirk: :angel:
...även om dom ställer upp himla bra! :bow:

*intressant*

Vad jag fått höra är att i showmanship at halter så flyttar man sig, men i vanlig halter så står man på "andra sidan" av hästen för att domaren ska kunna se hela hästen.
Har även hört att de ska vara mer bling-bling i showmanship än i vanlig halter, man vill ju inte ta uppmärksamheten från hästen då.

Reagerade oxå på att hästarna var rätt liviga av sig.

jo att det är mer bling bling i showmanship vet jag, men lite glitter brukar det väl vara iallafall?

Däremot har jag fått lära mig att flytta mig i vanlig halter också.... Brukar inte du göra det? Ser ju liksom inte dom andra när man är inne i samma klass... :smirk:

Funkar sändningen för er?
Jag får bara upp felmeddelande eller svart ruta hela tiden... :(

Haha..samma här.. jag är så uppe i de jag själv gör att jag har noll koll på allt. Vi får väl sätta oss och spana in proffsen och se hur dom gör, sen på april show... :smirk:

Menar du att du har så bra dator så du kan se om dom har blingbling eller inte... fuskigt... en annan får va lycklig om man ens ser vilket som är fram och bak på hästarna. Kanske dax å skaffa bättre bredband.:crazy:

Meeen då...

Nånting man verkligen ska försöka att inte missa i kväll? (Om sändningen kommer igång igen...)

Du har rätt! Det är nog datorn det är fel på, eller bilden! Kanske bara inte ser bling blongen! :idea:

Jag har samma problem som er.... :( :cry: :mad:

Diverse halter, Tie Down Roping, Break Away Roping, Heading och Heeling är det idag!

Meeen sen är det FINALER ikväll också:

Am Reining, Am hunter Hack, Am Pleasure och Am Pleasure Driving!!!! :banana:

Men de där går väl i natt?
Jag behöver sova då, tyvärr. Hade VÄLDIGT gärna sett de där finalerna...

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka