AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Vet inte... Jag bara klickar på Live knappen på AQHA's hemsida... Då blir det inte i mediaPlayer iaf...

Ok, då har du i en web browser, alltså Internet Explorer eller så.
:D

Hmmm...
På den korta tid bilden funkat här har jag först haft problem med bilden (så där som det kan bli på gamla VHS-kasetter eller en tv som gått sönder) och nu är kommentatorns röst helt galen! :eek: Nersegad och MÖRK och utan att man hör ett enda ord! :eek:
Vad är det här?

Här med =/ Någon som uppfattade om klassen var slut eller om det är problem med sändningen? Mitt internet stannade och när det kom tillbaka var all borta -> missade om det sas något =/

Jag såg att ryttarna red ut.......sedan blev det svart.
Tyckte wrangler skrev nåt om finaler i natt........kanske läste fel?

Okej, så det kanske faktiskt inte är någon sändning för tillfället?

Joo, jag tror också jag läst något om finaler vid två i natt (orkar inte gå tillbaka och titta på inlägget :angel: ), eftersom jag, hur gärna jag än skulle vilja, inte kommer lyckas hålla mig vaken tills dess :( .

Vad tyckte ni alla om kosseklasserna idag då?

Kan ju vara så.

Jag har inte sett så jättemycket idag...men det var kul att se roping och den där de var två......(vad det nu hette) roping.
Kul att se så mycket nytt...man kommer ju sitta som klistrad här i tills det är slut :rofl:

Jodå...nu har finalerna just börjat med reining!

Vad är ni för veklingar som inte tittar nu då!!!! :devil: :angel:

Neeej då du är så pigg så!

Visst är det kul med så mkt tjejer i finalen!
Av de 8 som ridit hitills är 7 tjejer! :bow:

Manen på den senaste var ju hur läcker som helst! :love: Älskar när manarna är sådär långa, det var jättefint!

Japp!

Nu vet jag inte vilka som har det här men en del ser helt klart misstänkta ut... Såna som har helt sanslös lång snygg tjock man som är jämntjock ända ner i topparna.....

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka