AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Det lät som att natten bjöd på mycket underhållning - vad kul!

Tyvärr hade jag fullt upp med att försöka sova...

Japp! Särskilt roligt att 13 av 16 finaliseter i amateur reining (inkl world champion) var tjejer! Mkt fina ritter!

Min favvo vann Hunter Hacken, den stora vackra skimmeln Supremotee for Me! :bow:

Idag blir en rolig dag, och just finalerna är för mig inte högintressanta (cutting o roping) så jag slipper sitta uppe en hel natt till...:smirk:

Idag är det en hiskelig massa halter (ja, jag vet att jag förmodligen är lite skadad som kan sitta o dumglo på halter i en liten ruta så brasan ivedkaminen slocknar två gånger i rad....:angel: )

och sedan är det (hör upp westerntjej) Trail och Western Ridning!!!

Men kalaset börjar med showmanship...

Cutting-finalen vore kul att se, men jag är nog inte uppe då.
Hoppas på att sändningen inte strular idag också, för jag vill se trail, WR och faktiskt en hel del Halter! (Tycker det är tokintressant!)

Var lite sugen på att gå upp i natt då jag vakna till, men fick för mig att de var mest kosseklasser, så jag somna om.

Men de blir nog att man kommer sitta och glo lite på haltern ikväll.:D

Tror de är prisutdelning för showmanshipen...irriterande..hade velat se den!:mad:

Nästa klass blir nog weanling geldings...

Tror de är prisutdelning för showmanshipen...irriterande..hade velat se den!:mad:

Nästa klass blir nog weanling geldings...

Tack!

Hm, då är det alltså sex klasser kvar tills trailen börjar... :crazy: Sjutton också, jag som ville se trailen, men nu måste jag verkligen till stallet.

Jag tror jag börjar bli beroende av den här livesändningen... ;) :D

Tar du inte allt för lång tid på dig tror jag nog att du hinner. Halter är väl inte kännt för att gå jätte fort. ;)

Hur länge varar denna tävlingen? Har precis kommit på att jag också skulle vilja kika lite, men just nu funkar det inte hos mig :mad:

Skit med.. :crazy:

Man måste väl inte vara medlen i AQHA om man ska kunna se? :cry:

*KL*

*harkel*

Okej, innan ni får spader så kom ihåg att dessa föl säkert är födda typ i januari..... :smirk:

Det kommer typ upp en text som räknar ner 10 sec tills det börjar. För mej i alla fall.

Hm, inte här. Får väl kolla igen i kväll.

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka