AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Nu hör man publiken också! :) Känns som att det hela börjar bli lite mer levande (musik, jubel...) :smirk:.

Någon som vet hur det är i quarterkretsarna, finns det Equitation i Sverige?

Stackars medryttarhäst säger jag bara, när han blir hel igen ska vi öva! Dock blir det horsemanship, eftersom iaf jag är helt åt westernhållet. Är absolut helt kär i mönstret, de har fått med så mkt, men ändå lyckats göra det väldigt harmoniskt.

Så, nu var det klart för ikväll, dags att knyta sig. Whoever's watching the finals, have fun.

Senast ändrad av en moderator:

Någon som planerar att vara uppe och se finalerna? ;) 6 pm, det borde väl bli nåt med...01 här? Haha, satt och såg trailen förra året, tror jag det var. Tror jag var uppe till tre :angel:

Jag kollade på Horsemanshipen igår, var uppe till 4... aningens trött på dagen sen.. :p

Japp man har kört klassen i Sverige några gånger och den är lika populär som Horsemanshipen för western delen.:d

Monke:)

Ååh, jag missade helt att den finalen skulle gå då, blev lite besviken när jag läste på Lynn Palms hemsida att finalen gått...

Hur var mönstret? Och hur var ritterna? Måste kolla vem som vann sedan :D

Vad kul! Det är ju i stort sett samma sak, jag menar, mönstrena funkar ju för båda och så (om man bortser från fältsitsen och lättridningen, that is.) Kanske borde kika på en quartertävling någon gång? :idea:

*KL*

Åhmäh.... Ville ju se cuttingen, men här är det svart....

Eller har jag räknat fel?!? Är det månne en kvart kvar?

NÄR ÄR DEN?!? :bump:

Jag gillade den där grå skimmeln nyss, men hästen innan var ju riktigt mumsig!

Min bild bråkar också.
Den blir blå ibland och hoppar.
:(

PD är senare sen, efter cuttingen är det showmanship at halter o sen är PD! :idea:

Min bild har också epilepsi ja...:mad:

Hmm...
Först gick epilepsin över, sen blev det svart istället...

Pest eller kolera...

Men för att lätta upp klagolåten så är jag grymt tacksam för möjligheten att få se över huvud taget... :love: (Har aldrig skrivit ut hela uttrycket förut, så jag vet inte om det är rätt... :angel: )

Svart....

Bara jag får tillBAKA BILDEN TILL PLEASURE DRIVINGEEEEENNNNNNN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:devil:

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31