Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det inte så att den vita skimmeln gick vidare till semifinalen/finalen? Det heatet som visas nu är väl bara den andra delen av klassen, jag menar, det är ju så många hästar i varje klass . Alltså lär skimmeln komma tillbaka i ett senare skede
Nu har jag varit i kontakt med Lynn . Hon sa att hon tyckte det var bra klass på ekipagen, så man kanske borde börja inse att ens egna förväntningar är waaay för höga? Hon sa också att hon inte alls tyckte det var så svårt att döma trailen, haha.
Är det hon som dömer nu också? Man får ju aldrig se den delen av ridbanan . Jag måste verka helt besatt, men det är en häftig känsla att se henne där
Jag var ju tvungen att fråga henne hur det var att döma en sån stor show, hade inte tänkt på att man kunde göra det förrän nu
Jaa, jag tänkte också på det där med publiken, men tänkte att det nog var för att det var så tidigt på morgonen (det här var under Barrels och Pole Bendingen i lördags). Verkar ju lite udda nu :S
Misstog jag mig helt eller var det tre Sky Blue-hästar som gick vidare till finalen? =)
Någon som planerar att vara uppe och se finalerna? 6 pm, det borde väl bli nåt med...01 här? Haha, satt och såg trailen förra året, tror jag det var. Tror jag var uppe till tre
Hundavel & Ras Jag har haft belgare i över 20 år så jag tror jag känner rasen bättre än någon som aldrig ens sett vad den "beskriver". Undrar vem som...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.