AQHA World Championship Show

Sv: AQHA World Championship Show

Den i andra heatet som hette Sky blue summer?, vad hade den för färg? Den enda med avvikande färg, jag har taskig upplösning... :angel:

Den är väl grå?
För i första heatet fanns det en VIT skimmel. Jag fick för mig att den skulle vara med i andra heatet också... :(

Är det inte så att den vita skimmeln gick vidare till semifinalen/finalen? Det heatet som visas nu är väl bara den andra delen av klassen, jag menar, det är ju så många hästar i varje klass :idea:. Alltså lär skimmeln komma tillbaka i ett senare skede :)

AHHHH! *lättad* Sååååååå måste det ju vara! :bow:

I övrigt gillar jag Sky blue summer och Aren't I....vad den nu hette...

Sky Blue Eyes? Det var nog den enda skimmeln jag såg =/. Nu dog mitt internet också...

Nu har jag varit i kontakt med Lynn :) . Hon sa att hon tyckte det var bra klass på ekipagen, så man kanske borde börja inse att ens egna förväntningar är waaay för höga? :angel: Hon sa också att hon inte alls tyckte det var så svårt att döma trailen, haha. :eek:

Är det hon som dömer nu också? Man får ju aldrig se den delen av ridbanan :mad: . Jag måste verka helt besatt, men det är en häftig känsla att se henne där :angel:

Jaa, vi kör på det ;)

Älskar för övrigt hur de här hästarna rör sig, tycker det borde se ut så här i pleasuren också!

Tror det var den!

Den är underbar!

Finns bara ett fel med den...

...den är inte min!

Vad roligt att du fick tag på Lynn!
Jag tycker att klassen på Huntern är väldigt hög faktiskt! :bow:
Dom rör sig himla trevligt, här borde vi se och lära!

Men är det bara jag som reagerar på att det är så lite publik????

Jag var ju tvungen att fråga henne hur det var att döma en sån stor show, hade inte tänkt på att man kunde göra det förrän nu :angel:

Jaa, jag tänkte också på det där med publiken, men tänkte att det nog var för att det var så tidigt på morgonen (det här var under Barrels och Pole Bendingen i lördags). Verkar ju lite udda nu :S

Om den inte hette så innan så heter den det nu! :D:D:D

OT:
Usch, vad ridsugen jag blev nu...

JAAA, jag håller med dig!

Men i mitt stall ska den inte stå. Inte än. Den skulle få tråkigt. :crazy:
(Men drömma kan man ju!) :D

Riktigt tråkigt med så lite publik!

Jaha, dags för Wrangler-reklamen igen... :p

Misstog jag mig helt eller var det tre Sky Blue-hästar som gick vidare till finalen? =)

Någon som planerar att vara uppe och se finalerna? ;) 6 pm, det borde väl bli nåt med...01 här? Haha, satt och såg trailen förra året, tror jag det var. Tror jag var uppe till tre :angel:

Jag ska upp vid 6.30 för att hinna duscha innan min praktik...men är farligt lockad att vara uppe... :crazy:

Jag står över ikväll, men senare när det blir mönsterklasser kommer jag göra mitt bästa för att sitta kvar :).

Vad tycks om Hunt Seat Equitationekipagen då? Tycker de är DUKTIGA, minst sagt. Och vilket otroligt kul mönster :love:

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

A
Western http://ca.youtube.com/watch?v=B39vqtB02dM&feature=related Föra årets World Championship i Pleasure. Good Music, Keith Urban It Takes...
Svar
11
· Visningar
1 421
Senast: Elanor
·
Dressyr Doctor Gerhard Von Schwarrazinhoffer No one had ever interviewed Gerhard Von Schwarrazinhoffer before. I thought it was...
Svar
3
· Visningar
1 219
Senast: Kung Bob
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31