• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Valle
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 42
  • Visningar Visningar 2 340
Jag har äntligen gjort slag i saken och raderat mitt X-konto + börjat bekanta mig med Bluesky som känns befriande så här långt. Men ska också spana in pixelfed! Skulle kännas som en skön vårstädning att få säga bye bye till Meta-produkterna också men det blir en större förändring och avvänjning.

Jag är nöjd med pixelfed hittills. Mycket lik insta, och lätt att använda. Än så länge är det ganska ensamt där, men jag räknar med att det ska ta fart under året.
Jag kan hålla med om allt du säger. Jag har börjat följa ett par hashtags men det är inte många konton som postar. Än.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
82
Senast: Piek
·
R
Kropp & Själ Hur gör man för att komma över mobilberoende? Vad fungerar? Jag har till och med en app som blockar appar och hemsidor, men när jag är... 2 3
Svar
54
· Visningar
1 631
Senast: Praeterea
·
IT & mobiler Jag tänkte dra ner någon app som följer när jag är ute och går eller cyklar och registrerar var jag gått, fart osv. Jag har förr använt...
Svar
19
· Visningar
584
Senast: gul_zebra
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
335
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka