Appar som hittar extrapriser/bästa priset på matvaror

Rosett

Trådstartare
Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor.

Nån här som använder en sån app?
Vilken är bäst/sämst?
Matpriskollen verkar ha bra recensioner i App Store. Nån som provat den?

Jag funderar på att skaffa en, så jag får veta i förväg var det är billigast.
 
Läste att det finns appar som samlar in prisinformation från mataffärer så man kan hitta lägsta priset på olika varor.

Nån här som använder en sån app?
Vilken är bäst/sämst?
Matpriskollen verkar ha bra recensioner i App Store. Nån som provat den?

Jag funderar på att skaffa en, så jag får veta i förväg var det är billigast.
Jag har Matpriskollen och använder den för att samla rabatter på ett ställe så jag slipper gå in på flera sidor.
I appen lägger man in de affärer som ligger i ens närområde och så plockar den fram veckans erbjudanden. Man kan inte se eller jämföra priser på varor till ordinarie pris. Matpriskollen är helt enkelt ett annonsblad för alla matbutiker, kan man säga.
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har läst/håller på att läsa några böcker om att leva en mer minimalistisk livsstil: “Jag lämnar ekorrhjulet” - Åsa Axelsson...
Svar
9
· Visningar
2 445
Senast: Ava22
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 325
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 700
Senast: cassiopeja
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 964
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2025
  • Avels fråga
  • Hur är processen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp