Använder väldigt lite appar. Det är väl messenger, bankid o så mina jobb-appar (2 st). Banken.
Sen ligger det ju några som bara ”är” som jag sällan trycker på, typ SOS och SMHI.
Vet inte vad man ska göra med fler? Hahahahha. Har inte tid eller lust att ”appa” hela dagarna.
Kollektivtrafik (olika i olika städer, så jag har tre-fyra), SJ, parkering (olika för olika bolag, jag har tre
), banken, bank-id, avanza, kivra.
Skype och zoom för att kunna vara med i möten även om något kör ihop sig på vägen.
Messenger, WhatsApp, Signal, för kommunikation med olika personer/grupper där de finns. (Hade gärna tvingat alla att använda samma lösning, men det funkar ju inte riktigt så.)
Kalender + kalenderwidget för att smidigt kunna hantera de ca 10 kalendrar jag har inlagda som prenumerationer.
Equilab för att logga ridningen, gymmet för att boka pass/bli insläppt.
Journalföring för djuren, körjournal för bilen.
Listapp för återkommande att göra-lista, shoppinglisteapp för att kunna dela inköpslista med resten av hushållet.
Alltså rena praktikaliteter = minst 20 st.
Poddar, radio, ljudböcker (tv och film, även om det är något jag sällan tittar på).
Sen har jag fem-sex fotoappar och ungefär lika många kartappar, men det är ju för att jag gillar att vara ute i naturen och fotar i snitt hundra bilder om dagen.