Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni att era data är säkra i molnet? Finns ingen garanti för att inte molnet ska krascha.
Jag har en jäkla massa appar men det är mest spel. Använder mest kameran, anteckningar och sociala medier på telefonen. Minst att ringa med.
Planeringen har jag i huvudet. Det går bra. Oftast.Samma här!
Till planering och uppsikt har jag en vanlig hederlig kalender.
Jag tar bort alla jag inte behöver men det går ju inte med alla tyvärr.Det ingick ju många appar när jag köpte telefonen och nån har tillkommit i en uppdatering. Jag har rätt många som jag aldrig använt, t.ex. Keynote, iMovie, Freeform, Watch, Podcaster, Clips etc.
Har dem kvar för att jag kanske kommer använda dem i framtiden.
Nä, tacka vet jag pergament och kolpenna!Molnlagringställen lagrar väl på flera ställen? Vältestade ställen lär vara trygga. Att ha på usb, cd eller annan lagringsenhet medför även det en risk.
117 stycken. Har rensat nyligen, alla tjänar sitt syfte Har bla en hyfsat avancerad kalenderapp som underlättar mitt liv så extremt mycket och en supersimpel men perfekt listapp. De två använder jag oräkneliga gånger varje dag.
Tror ni att era data är säkra i molnet? Finns ingen garanti för att inte molnet ska krascha.
Gissar på högsta alternativet. Och hade rätt.Det finns ju appar för i princip allt numera men jag förstår inte varför man måste ha appar till allt?
T.ex. läste jag om nån som frågade efter en app för att hålla reda på bl.a. när hundens klor ska klippas.
Kommer vi att komma till en punkt då människor inte klarar sig utan sina appar?
Om man förlitar sig på appar och telefonen/nätet/appen kraschar, hur gör man då när all info är borta?
Har ni backup i form av pappersanteckningar/kalender?
Appar samlar ju också in info om oss, så jag tycker inte man ska ha fler än nödvändigt. Fast jag kanske är lite ”paranoid light”.