Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Duolingo? Grym app för att lära sig nya språk, eller putsa upp gamla kunskaper.
Har blivit rekommenderad men kostade typ 500 kr
Den ska vara gratis, kolla att du inte sökt på något med liknande namn och som kostar.Har blivit rekommenderad men kostade typ 500 kr
Jag hade satsat på att ta bort undertexterna på film/serier (alt. ställa om dem till engelska) och/eller läsa engelskspråkig litteratur istället. Apparna tycker jag mest verkar träna ordförråd och inte så mycket annat. Har dock bara erfarenhet av dem på väldigt låga språkliga nivåer.
Samma här, sitter just nu och tittar på videos på youtube på engelska utan undertexter, samt läser väldigt mycket på engelska också, för att inte glömma spelen.Håller med om detta. Jag talar i stort sett flytande engelska, och det är tack vare att jag läst mycket engelska texter, både böcker och annat, och sett film och tv-program utan undertexter i många år. Har dessutom spelat tv-spel i större delen av mitt liv, och där brukar det inte finnas mycket annat val än engelskt tal + text. Min upplevelse är att de flesta program som påstås lära ut engelska faktiskt inte lär ut något som är särskilt användbart rent praktiskt.
Babbel finns det en som heter. Vet inte vad den kostar.
testen är bara för att 'gradera' vart man bör börja träna. Sen finns det uppgifter att göra/träna på och dessa ger rätt-fel resulat
Jag laddade ner Duolingo för ett par,tre veckor sedan för att väcka italienskan till liv och har inte sett till några betalalternativ.
Ingen aning vilken jag laddade ner, vad skall den heta?Du har inte råkat ladda ner 'Duolingo English Test'?
Ingen aning vilken jag laddade ner, vad skall den heta?
Du har inte råkat ladda ner 'Duolingo English Test'?