App fråga

R

Raderad medlem 149524

Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort!
Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på sigsjälv så kan man se hur man kommer se ut när man är gammal osv. Och även att man kan lägga in en bild på sigsjälv och en annan person och se hur ens barn skulle se ut. Jag vet inte om det är samma eller om det är nånannan app.
Men iallafall är det nån som vet vilken app det är? Eller om det finns flera så ifall ni vet nån bra och helst gratis men iallafall billig 🙂
Och det ska INTE vara att det kommer upp så andra kan se det utan bara för sigsjälv!

Liknande trådar

R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 266
Senast: Gunnar
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 128
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 268
Senast: lizzie
·
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 638
Senast: gulakatten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Senast tagna bilden XVI