App fråga

L(i)FE

Trådstartare
Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort!
Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på sigsjälv så kan man se hur man kommer se ut när man är gammal osv. Och även att man kan lägga in en bild på sigsjälv och en annan person och se hur ens barn skulle se ut. Jag vet inte om det är samma eller om det är nånannan app.
Men iallafall är det nån som vet vilken app det är? Eller om det finns flera så ifall ni vet nån bra och helst gratis men iallafall billig 🙂
Och det ska INTE vara att det kommer upp så andra kan se det utan bara för sigsjälv!
 

Liknande trådar

Hemmet Någon som kan tipsa om en bra app för väckning, eller väckarklocka eller klockradio. Snooze ska vara reglerbart ned till 3 eller 5...
Svar
5
· Visningar
340
Senast: Badger
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
16 278
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Dagbok Jag har kontakt med arbetsterapeut på habiliteringen och vi har börjat nysta i hur jag skulle kunna få en bättre fungerande vardag. Så...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 884
Senast: Wille
·
L
  • Artikel
Dagbok Andas in andas ut Det blir bättre till slut Så andas in andas ut Ibland så kanske det inte finns några bra vägar att välja på. Utan...
Svar
8
· Visningar
1 084
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp