App för inspelning av samtal?

Mia_R

Trådstartare
Jag behöver en app för inspelning av samtal, vet ni någon bra? Jag har iPhone 8 eller någon annan skit genom jobbet och vill kunna spela in ett vanligt samtal IRL, dvs inte ett telefonsamtal.

Finns det? :confused:
 
Vid spelar in en hel del samtal genom den utbildning jag läser. Jag använder alltid Röstmemon då jag spelar in samtal. Den finns förinstallerad på IPhones. Men se till att ha telefonen på flygplansläge för annars avbryts inspelningen om det ringer 😉
 
Hm, då måste jag aktivera Siri? Jag är allergisk mot Siri ... :(

Nej, verkar som det kan fungera utan Siri. :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag behöver era goda råd. Jag hade tänkt fråga om det är någon här som är bra på konflikthantering, men jag tror nog inte det är där som...
2
Svar
33
· Visningar
2 730
Senast: Tora
·
Skola & Jobb Vad använder ni för digital Att göra-lista? Jag gick motvilligt ifrån min analoga lista (älskar att stryka!) för en tid sen eftersom jag...
Svar
9
· Visningar
744
Senast: SaraXX
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 985
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
19 655
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp