använda graman

Status
Stängd för vidare inlägg.

Fannih

Trådstartare
nu är et så att jag har fått order :p om att använda graman på min ena häst.
ordern fick jag av en dressyrtränare (som anses kunna sina saker, brukar inte slänga fram order om hjälptyglatr bara sådär)

men hur skall man göra för att inte göra fel? :P

har aldrig ens sett en graman :D

någon som kan berätta om egna erfarenheter ?

Sv: använda graman

Ta med gramanen till nästa träning och be tränaren visa dig:idea:

Du har redan fått ett bra råd, ta hjälp av din tränare!

Annars så finns det en hel del gramantrådar här inne om du använder sökfunktionen.

/B_A_L, moderator

det skulle jag göra om jag kunde :p

tränaren kommer sällan hit till trakten, och det var endast i "misstag" som jag fick rida för henne (en person var borta)
så talar hon ännutill finska.grrrr

men jag tror nog att jag skall vänta med gramen lite, för lätt hänt blir det en hjälptygel för ryttaren än för hästen.

("det är så skönt att använda med graman, för då behöver man inte rida")

citat från ryttare

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag skulle vilja göra lite efterforskningar efter vissa saker i Krigsarkivet som finns i Riksarkivet i Täby. Jag har aldrig satt min fot...
2 3
Svar
51
· Visningar
2 170
Juridik & Ekonomi Jag sitter i en väldigt tråkig och frustrerande sits. För fyra månader sedan gick vår TV sönder, precis en sådan där dag när vi var...
2
Svar
24
· Visningar
1 906
Senast: Derivata
·
Kultur Jag har blivit informerad om ett Mycket Viktigt evenemang, till vilket biljetterna släpps inom kort och ansvaret för att få tag på...
Svar
17
· Visningar
1 019
Senast: Kirre
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 673
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar