Använda delade magmuskler?

Tyvärr håller ju de flesta till i större städer, men det kan ju vara värt att ta sig dit :) Dels kan man ju såklart googla och kolla före & efter bilder för kirurgen men också kolla i facebook-grupper för tex plastikkirurgi. Sen är det ju lite personkemi också, man måste träffa kirurgen och känna att den dels förstår ens problem och vad man vill göra åt det. Och glöm för guds skull inte att kolla så att personen faktiskt är 1 läkare 2 plastikkirurg (det är tyvärr en del som utför ingrepp utan att vara det) och medlem i Svensk Plastikkirurgisk förening och/eller Svensk Förening för Estetisk Plastikkirurg (lite osäker på om de måste va med i båda, men är personen ingen riktig plastikkirug så får hen inte vara med).

Håller helt med dig!

Oavsett om det gäller konsultation eller operation så är personkemi avgörande om man vågar lita på personens svar. Framför allt våga efterforska om personen och kliniken man vänder sig till.

Håller helt med dig!

Oavsett om det gäller konsultation eller operation så är personkemi avgörande om man vågar lita på personens svar. Framför allt våga efterforska om personen och kliniken man vänder sig till.

Precis, för en del är det viktigt att kirurgen är inkännande och ”snäll” när man är i ett kanske känsligt utsatt läge. För andra är det viktigt att kirurgen är mer ”peka hela handen” och såhär gör vi och då får vi detta resultat. Man får testa vad som känns bäst.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
365
Senast: cassiopeja
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en 5 månaders Mas ( Miniatur american shepherd ) som varit halt på ett framben ungefär sedan hon va runt 15 veckor. De...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
22 259
Senast: kolblakkur
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter mitt förra blogginlägg kom jag att tänka på det här med att jag var bra på att förtrycka mig själv under min uppväxt… Och då kom...
Svar
19
· Visningar
3 896
Senast: cassiopeja
·
Hästvård Veterinären ringde nu med lite svar på blodproverna som togs i lördags. Ska försöka beskriva vad som hände; Lördag morgon Hade...
2
Svar
35
· Visningar
9 409
Senast: Doccan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar