Äntligen!

S

soma

Efter ca 1 års jobb och längtan kan vi nu möblera övervåningen! Alla väggar och tak är nygipsade, taken målade, det är färdigtapetserat i två rum och målat i två. Golven är nyoljade och behandlade och nu har vi "bara" golvlisterna och nya dörrar kvar innan det är klart! Men nu är det iallafall så pass helt att vi kan plocka in nya och gamla möbler!!! :bump:

Återkommer med bilder när det börjar likna något, men tänk ett liv utan slipdamm... eller just det, vi har ju några rum kvar! Men det tänker vi på en annan dag! :D

Sv: Äntligen!

Vad härligt att börja se ljusningen på arbetet *grattis*

OCH JA, bilder måste komma i en sådan här tråd!

Själv sitter jag har i slipdammet, vi har slipat ner trappan i kväll :crazy:
Är så glad att jag stängde av hela huset med plast så att dammet är relativt begränsad till en katastrofzon

Sv: Äntligen!

Finns det något äckligare än slipdamm? Det kommer liksom in överallt och stannar kvar för alltid... Vad duktig du är som orkar på kvällarna. Det gör inte vi och därför tar allt ett år :D.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 605
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 002
Senast: lizzie
·
Hemmet Jag ska ta ut en värderingsman för omvärdering av min bostad i förhoppningen att kunna lägga om lånet. Nu har jag däremot haft en vild...
Svar
13
· Visningar
1 012
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 084
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar