Äntligen!

R

Raderad medlem 19815

Äntligen är hon här, lilla Nessie! En del av er kanske kommer ihåg min tråd där jag hade ångest om jag skulle skaffa hund eller ej. Peppad av er gjorde jag slag i saken. Tack ni som peppade mig!

Jag har nu haft min lilla borderterriertik Nessie i två veckor och hon är nu tio veckor. Ego som jag är vill jag ha en egen valptråd. :)

Hon är min första hund och det kändes lite nervöst i början, men nu känns allt jättebra och jag är så nöjd. I mitten av augusti börjar valpkursen och det känns tryggt. Tanken är att vi ska träna spår och kanske lydnad när hon blir större. Visst är hon söt?

Åtta veckor:
40817_1184072679.jpg

Nio veckor:
57708_1184075363.jpg

83886_1184075445.jpg

Sv: Äntligen!

Åååååååh... Jag kan inte se bilderna:cry:
Grattis iaf. till valpen:D:bump:

:love::love::love:

Men gud en sån liiiten :love: Helt underbar!

Åh vad ja börja sakna valpis magarna nu när ja såg din bild :p

Lycka till i framtiden :bump:

Tack för att du fixade bilderna!

Vi ska gå på ett ställe i Eslöv. Valpkursen i Lomma börjar inte förrän i september och det verkar vara fullt här i Lund.

Så lite så. :)

Lund verkar vara konstant fullt, när de väl får för sig att starta en kurs. Ni har planerat bra och haft lite tur (jag planerade inte fullt lika bra och kom på en dag att "hoppsanjagbordekanskegåvalpkurssnart". ;))

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 548
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 785
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Jag har lite funderingar på det här med hund. Mer och mer önskar jag att jag hade en hund i mitt liv, jag ströläser lite trådar här på...
Svar
16
· Visningar
1 601
Senast: Lingon
·
Hundträning Har en söt liten chihuahua som tidigare bajsade inomhus ofta men efter mycket ansträngningar blev hon bättre och började visa tydligt...
2
Svar
35
· Visningar
6 479
Senast: mysboll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar