Rea
Trådstartare
Så är det då äntligen dags att börja nedräkningen. Valparna är födda och till familjens stora glädje fanns det en valp över till oss !
Nu var det ju ett tag sen jag hade valp i huset och jag tas SÅ tacksamt emot alla tips från er lite mer "inne" i rutinerna. Vad ska ja ha iförskaffat inför det att valpen kommer hem? Var ska den sova, hur fort kan man räkna med att man kan få en liten rumsren, förutsatt att man aktivt jobbar för det dvs? Kan den vara hemma ensam?
Vilka klubbar "ska" man vara medlem i, Skk och rasklubben? Hur är det med försäkringar, tar man samma som den var försäkrad i som kull?
När kan man börja med längre promenader och ett aktivare uteliv?
Följa med när man rider, går timlånga promenader etc?
//kristel, en nipprigt glad kärring som kör och hämtar valp om 51 dagar
Det är copyright på bilderna.
Nu var det ju ett tag sen jag hade valp i huset och jag tas SÅ tacksamt emot alla tips från er lite mer "inne" i rutinerna. Vad ska ja ha iförskaffat inför det att valpen kommer hem? Var ska den sova, hur fort kan man räkna med att man kan få en liten rumsren, förutsatt att man aktivt jobbar för det dvs? Kan den vara hemma ensam?
Vilka klubbar "ska" man vara medlem i, Skk och rasklubben? Hur är det med försäkringar, tar man samma som den var försäkrad i som kull?
När kan man börja med längre promenader och ett aktivare uteliv?
Följa med när man rider, går timlånga promenader etc?
//kristel, en nipprigt glad kärring som kör och hämtar valp om 51 dagar
Det är copyright på bilderna.