Äntligen min tur :)

Amandas

Trådstartare
Efter sådan längtan och oro över att jag kanske inte kan få barn så har jag faktiskt gjort ett positivt graviditets test :)

Är helt salig och tror inte riktigt att jag förstått de än.. Har dock inte gått så länge men jag väljer att gå på ordspråket "jag väntar barn och inte missfall"

Kom gärna med massa tipps och trix m.m :)

kram

Sv: Äntligen min tur :)

Jag kan väl få komma med ett stort GRATTIS!
Välkommen i klubben :D
Måste vara en jättelycka att bli gravid om man vill, fast inte trodde man kunde.

Tack så jätte mycket!

En obeskrivlig lycka, har i flera dagar funderat på om vi ska få ivf hjälp och så helt plötsligt så tog de sig. Har blivit gravid en gång tidigare för 1 och ett halvt år sedan som slutade i tvångsabort.. Men under loppet på 7 år har jag aldrig använt p-medel mer än i någon månad och haft 5 seriösa långa förhållanden och aldrig blitt gravid förens som jag sa för ett och ett halvt år sedan lite drygt.. Träffade min nuvarande man bara några månader efter min abort och imorgon firar vi ett år och nu ett år senare av aktiva förskök så plussade jag..
En sten föll från mitt hjärta för nu ska jag bli mamma :D:banana:

Grattis, inga tips eller nått. Mer än att ta fina magbilder och varje vecka. För det är något du inte kan göra om sen när bebis väl är ute. Bilderna behöver du ju inte visa för någon.
För mig har det betytt väldigt mkt och jag skulle bli väldigt ledsen om alla bilder försvann. Första graviditeten tog vi bara bilder mer eller mindre seriöst, andra gången såg vi till att de blev bra bilder utan massor i bakgrunden.

Vet inte vad du jobbar med, men andra graviditeten gick jag massor och efter arbetsdagen hade jag som världens hemskaste växtvärk i benen, hur jag än satt, stod eller låg gjorde de jätteont. De försvann när jag köpte stödstrumpor.

Nej det är dumt att gå runt & oroa sig! Då kommer man alltid hitta saker att oroa sig för... Jag har inte gjort så mycket hittills.

Men kommer väl ta bild på magen då & då, dock inte varje vecka. Så ambitiös är jag inte ;) Men typ en 6 gånger under hela grav. blir det nog!

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 990
Senast: Nixehen
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 146
Senast: Juli0a
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
4 221
Senast: Yrsel
·
Övr. Barn Har en son på 6 år. Han är utredd som 4,5 åring för autism,men då han fick normalt resultat på pappret så slogs det bort. Nu började...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 803
Senast: Fraegd
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar