Äntligen lite BRA hund-radio :o)

Swat

Trådstartare
På fredagmorgon är det dags att spetsa öronen vid nio snåret!
Rix FM ska nämligen sända lite hund-action i programpunkten "Olas utmaning".

/Swat

Sv: Äntligen lite BRA hund-radio :o)

Jag hörde det, ska bli spännande :) Ska han hinna före dem till något eller vad var utmaningen?

Han skall få ha en heldräkt på sej och försöka springa ifrån en tränad malle :D

Tror han ville ha 10 meters försprång ;)

/Swat

Tror inte riktigt han vet vad han ger sej in i...men det blir nog roligt! :D

Kan se om jag kan filma och lägga upp... Fast det kommer säkert på Rix Morgonzoo's hemsida också!

/Swat

Åh, filma gärna! :D Är det din hund han ska springa från eller är det nån du känner?

Hahaha! 10 meter!!!? Ola är ingen hundmänniska va? Måste få se klippet sedan. Blir nog riktigt roligt. :laugh:

Han skall få ha en heldräkt på sej och försöka springa ifrån en tränad malle :D

Tror han ville ha 10 meters försprång ;)

/Swat

Hahaha, gud vad roligt!

Hade iofs varit ännu roligare med 50 m försprång så hade det blivit ännu mera skjuts i angreppet ;-)

:laugh:
10 meters försprång... han kommer ju iaf hinna lyfta ena benet innan hunden sitter i armen på han :D
tack för tipset detta måste jag lyssna på!

Tror inte riktigt han vet vad han ger sej in i...men det blir nog roligt! :D

Kan se om jag kan filma och lägga upp... Fast det kommer säkert på Rix Morgonzoo's hemsida också!

/Swat

Haha den karln verkar inte ha mycket till självbevarelsedrift, förra veckan skulle han skjuta sig själv med en elpistol så ja ;)

Men helt klart värt att se :D

Haha, frågan är om han ens hinner börja röra på sig?

(Nästan bud på att ställa in en liten påminnelse på mobilen :-p)

Kl

Det är inte någon av mina förmågor utan en väns MR-tränade hund.

Visst hade det blivit mer "action" om vi ställt Ola i ena änden av hallen och hunden i den andra :D men det handlar om säkerhet också. Jag vill ju inte att varken hund eller "försökskanin" ska skadas!

Jag tror dock inte att käre Ola har en susning om vad det är han gett sej in i!
25 kg muskler som satsar till 100% och går i ben kräver duktiga figgar, så otränade radiopratare torde ligga rejält pyrt till :angel:

Nåja, lyssna på fredag så får ni höra hur det går!

/Swat

Åh, haha! Om man råkar sova eller av annan anledning missa när det sänds på radio, finns det att lyssna på i efterhand på webben då kanske?

Ja jösses... det blir spännande, eller inte. Med 10 meters försprång skulle han inte ens kunna springa ifrån min bt! Och dessutom... springa i heldräkt?! Nej, han har nog ingen koll på vad han gett sig in i, men det kan ju bli rolig radio och rolig film. :D

han skulle tydligen ha en korv fast spänd runt midjan med. Vet dock inte vilken tid det sänds, är det någon här inne som vet de?
Vill för allt i världen inte missa det !!

Liknande trådar

Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 482
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi... 2
Svar
25
· Visningar
2 194
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående... 2 3
Svar
50
· Visningar
4 875
Senast: Cissi_ma
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 293
Senast: Raderad medlem 147980
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering av tik - erfarenheter?
  • Valp 2025
  • Fri tillgång på torrfoder?