äntligen dax för hubertus!!!

C

catta_84

den 7 oktober på munktorps gård kl 10.00 bär det av i ca 2,5 timme... va jag längtar... finns inge roligare än å rida jakt!!! fler som ska dit???

Sv: äntligen dax för hubertus!!!

de ligger typ åt bergshamra till.. vet du vart roo gård ligger??

Sv: äntligen dax för hubertus!!!

Jag var med på Munktorps jakt för en massa år sen, det var jättekul! :) Men jag skulle vilja ha lite högre hinder förstås... :angel:

Red SFK's andra förjakt i lördags, det var också hur kul som helst. Rekommenderas! :D

var finns hubertus jakterna ingen klubb skriver ju på sina hemsidor

om dom har eller inte så hur ska man hitta dom då?? och varför försvinner mina frågor om det hela tiden ?? är det anti hubertusjakter här eller??

Liknande trådar

Hästmänniskan Har legat vaken i minst 1,5 timme i sängen. Min son på 7 månader har vaknat till några gånger och sökt närhet. Ammar fortfarande lite...
Svar
8
· Visningar
2 388
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 404
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 393
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder - hur länge brukar världscupfinalen i hoppning hålla på? Jag ska åka till Göteborg Horse Show både lördag och söndag...
Svar
7
· Visningar
1 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar