Äntligen BETFORTEST med bilder!

Sv: Äntligen BETFORTEST med bilder!

Jag skulle tro att lucernpellets tar ca 30 min i kallvatten. Snabbare med varmt.
Mycket vetenskapligt test, snyggt!:bow:

Jag kommer bara in på sidan men kan inte se bilderna för det står att dom har tagits bort existerar inte...vad ska jag göra för att kunna se dom?

Elektron skrev:
Själv kom jag fram till samma sak genom att titta på klockan i stallet, eller genom att befinna mig i stallet och utfodra med betfor snarare. Det är liksom därför jag inte fattar hyllningskören.
Det är en sak att komma fram till en slutsats.
Det är en annan sak att dokumentera det hela.
Det fina här är att det är exakt och lättfattligt dokumenterat.
Hyllningen är till den goda dokumentationen med tydliga bilder och exakta klockslag.

Om jag får en adress på PM så kan jag skicka luzernpellets för samma test.

Min mening var inte att förminska insatsen, jag är tvärsom mäkta imponerad - jag fattar bara inte själva v i t s e n med dokumentationen.

Men det är ju faktist en hel del människor här som inte vet eller kan avgöra när betfor har svällt färdigt. Det finns ju frågor om det dagligen här.
Vitsen är ju då att man kan använda sig av dessa tester som Beastiebabe gjort istället för att bli totalt snurrig i bollen av alla 100 olika svar man kan få om man ställer frågan här.

Kul test!!

Jag kan oxå sponsra med luxernpellets!:bump:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
34 282
Senast: Snurrfian
·
S
Hästvård Hej! Jag har ett sto på drygt tre år som vi kan kalla Julia. Jag har haft henne sedan hon var ungefär nio månader. Sedan i princip...
2
Svar
25
· Visningar
7 203
Senast: Madick
·
M
Foder & Strö Hejsan alla trogna hästvänner! :bow: Har sett under ett program att en häst (naturligtvis) svettas ut väldigt mycket salt under...
Svar
3
· Visningar
666
Senast: Midnightwalker
·
J
Övr. Hund hej! Såhär ligger det till: Vi har en schäferhane på 3,5 år, vi har något år nu pratat om att skaff en hund till, men det har...
Svar
13
· Visningar
1 143
Senast: Duvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama