Ansökan till högskola hösten 2013

Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Och jag vill veta exakt klockslag när det kommer ut. "På eftermiddagen" är ju ett olidligt långt tidsspann :mad:
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Brukar det inte vara efter 13 typ? Har för mig det, men kanske är olika!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

kl

Åh fyyyy vad väntan är hemsk. Jag planerade att sova till tolv så det var mindre väntan, men som alltid är det ju då man vaknar tidigare än ever och är pigg.

Tyyypiskt. Jag funderar på att städa lägenheten kliniskt ren med en tandborste eller något. Jösses, jag måste göra något. Så nervöööös... :eek:
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

kl

Är det någon här som vet ungefär vad som händer med sena anmälningar?

Pga lite omkullkastade planer inför hösten så sökte jag in i maj, kommer jag få reda på något alls idag eller måste jag vänta länge till? Börjar bli lite nervös över att ev. behöva leta boende. :p
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Jag har möte idag på jobbet mellan kl 13,00-15,30 = precis när antagningen ska publiceras! :banghead:

Kommer bli galen av ovissheten.... :nailbiting:
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

kl

Är det någon här som vet ungefär vad som händer med sena anmälningar?

Pga lite omkullkastade planer inför hösten så sökte jag in i maj, kommer jag få reda på något alls idag eller måste jag vänta länge till? Börjar bli lite nervös över att ev. behöva leta boende. :p

Sena anmälningar får besked efter andra urvalet, så du får tyvärr inget besked idag om det inte skulle vara så att de inte fyller upp platserna.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Kl
Klockan 13:00 släpps det. Men då brukar så många vara inne samtidigt så systemet kraschar. Då brukar det ta ett par timmar innan man kommer in igen.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Är du säker på att det är 13 fortfarande? Hittade inget om det nämligen :)
Men ja, som du säger, det brukar ju ändå krascha, så det blir väl "eftermiddagen" ändå. :D
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

kl

Är det någon här som vet ungefär vad som händer med sena anmälningar?

Pga lite omkullkastade planer inför hösten så sökte jag in i maj, kommer jag få reda på något alls idag eller måste jag vänta länge till? Börjar bli lite nervös över att ev. behöva leta boende. :p

Jag sökte för sent förra året och jag fick besked som alla andra. Eftersom jag sökte dundersent så fick jag reda på alla mina reservplatser iallafall. :D
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Då hoppas jag att jag har samma tur som du, har sökt nästan så många kurser/program som man får bara för att förhoppningsvis få plats någonstans.
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Tack för svaret!

(Även om jag innerligt hoppas att jag har samma tur som hermulen ;).)
 
Senast ändrad:
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Kl
Klockan 13:00 släpps det. Men då brukar så många vara inne samtidigt så systemet kraschar. Då brukar det ta ett par timmar innan man kommer in igen.

Om jag inte minns helt fel får man väl beskedet på mailen också? De servrarna brukar ju inte krascha i första taget.

Galet att det bara är 4 timmar kvar!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Kl

Nervööööst :nailbiting:

Tänk om man kunde få vara säker på att komma in, nu känns det som det är precis på gränsen. Hoppas hoppas!
 
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Helvete, jag är reserv på mitt första val, jag hade ju räknat med att inte komma in :eek:

Alltså, jag ligger ganska högt upp på reservlistan = möjligheten finns ju att jag kommer in :o
 
Senast ändrad:
Sv: Ansökan till högskola hösten 2013

Om jag inte minns helt fel får man väl beskedet på mailen också? De servrarna brukar ju inte krascha i första taget.

Galet att det bara är 4 timmar kvar!

Fast jag tror att de först skickar ut mailet lite senare än vad det ligger uppe på antagning?
Inte säker, men han för mig att det till och med har kommit någon dag efter något år.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp